wkład cyrkoniowy

German translation: Zirkon-Wurzelstift

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wkład cyrkoniowy
German translation:Zirkon-Wurzelstift
Entered by: Gabriela

11:38 Feb 2, 2005
Polish to German translations [PRO]
Medical: Dentistry
Polish term or phrase: wkład cyrkoniowy
W systemie porcelany prasowanej wykonujemy obecnie korony pełnoporcelanowe, wkłady cyrkoniowe, onlaye, inlaye.
Gabriela
Zirkon-Wurzelstift
Explanation:
Je¿eli ten fragment tekstu dotyczy np. implantów, protetyki "Aufbau aus Kermik etc...........
Zirkon-oxid-Wurzelstiften (((heheheh)) je¿eli ta klika opanowa³a ju¿ tê technologiê;
Polscy dent¶ci t³umacz± to sobie na "niemiecki" jako "Wurzeleinsatz" - jest to zrozumia³e ale ma³o fachowe.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 7 hrs 14 mins (2005-02-03 18:52:44 GMT)
--------------------------------------------------

\"klika\" ---> mia³em na my¶li \"klinika\" ;-)
Selected response from:

rjz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Zirkon-Wurzelstift
rjz
2 -1Zirkonimplantat
Iwona Domanska


Discussion entries: 4





  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): -1
wk³ad cyrkoniowy
Zirkonimplantat


Explanation:
ostro¿na propozycja

http://www.zahnwissen.de/frameset_lexi.htm?lexikon_za-zm.htm

Iwona Domanska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  rjz: implant to nie jest, co najwyżej jego czę¶ć: Zirkon jest ok.
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wk³ad cyrkoniowy
Zirkon-Wurzelstift


Explanation:
Je¿eli ten fragment tekstu dotyczy np. implantów, protetyki "Aufbau aus Kermik etc...........
Zirkon-oxid-Wurzelstiften (((heheheh)) je¿eli ta klika opanowa³a ju¿ tê technologiê;
Polscy dent¶ci t³umacz± to sobie na "niemiecki" jako "Wurzeleinsatz" - jest to zrozumia³e ale ma³o fachowe.

--------------------------------------------------
Note added at 1 day 7 hrs 14 mins (2005-02-03 18:52:44 GMT)
--------------------------------------------------

\"klika\" ---> mia³em na my¶li \"klinika\" ;-)

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search