(preparaty) serii XXX

German translation: Linie

15:15 Jan 28, 2013
Polish to German translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
Polish term or phrase: (preparaty) serii XXX
tłumaczę tekst, gdzie autor wciąż używa sformułowania "preparaty probiotyczne serii XXX"
Czy tłumaczyć to słowo "serii"? Po nim następuje nazwa produktu - produkt to napoje lub koncentraty probiotyczne
Czy użyć słowa Marke?
Proszę o sugestie, dziękuję.
sabetka
German translation:Linie
Explanation:
.... der XXX-Linie
seria kojarzy się z numerem/ partią produkcyjną, ze stroną techniczną; dałabym "linia", tak jak kosmetyki danej linii (do kąpieli, do twarzy, itp.)
Selected response from:

klick
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Linie
klick
4 +1Präparate der XXX Serie
Mirosław Wagner
4Marke
Anna Harhala Bova


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Marke


Explanation:
tak mi sie wydaje, szczegolnie jesli zaraz po tym nastepuje nazwa produktu. Ewentualnie mozna pominac slowo 'serii' i podac od razu nazwe, slowo 'serii' nawet po polsku niezbyt zgrabnie brzmi... moim skromnym zdaniem

Anna Harhala Bova
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in ItalianItalian

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Präparate der XXX Serie


Explanation:
Marka i seria to niekoniecznie to samo. Google daje masę przykładów takiego zastosowania słowa Serie.


    Reference: http://tinyurl.com/av8lk5c
Mirosław Wagner
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Renata Lapinska
6 hrs
  -> dziękuję

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Linie


Explanation:
.... der XXX-Linie
seria kojarzy się z numerem/ partią produkcyjną, ze stroną techniczną; dałabym "linia", tak jak kosmetyki danej linii (do kąpieli, do twarzy, itp.)

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Karolina Malachowska: Ostatnio zwiedzałam fabrykę leków i nazywając produkty z różnych serii oprowadzający używał słowa "Linie".
12 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search