Rückdelegation

German translation: tak

10:41 Jan 29, 2006
Polish to German translations [PRO]
Management
Polish term or phrase: Rückdelegation
"nimmt Rückdelegation an" - pozycja z ankiety dotyczącej stylu zarządzania. Chodzi ogólnie o delegowanie odpowiedzialności. Czy oznacza to zatem "przyjmuje odmowę przejęcia odpowiedzialności"?
Haldir
German translation:tak
Explanation:
Tak jak napisa³e¶. Tu chodzi o cedowanie odpowiedzialno¶ci, (w rozumieniu np. delegacji ustawowej do wydawania rozporz±dzeñ). Chocia¿ mo¿e ¿eby nie by³o tyle tego przejmowania:

zaakceptuj odmowê przejêcia odpowiedzialno¶ci.
Selected response from:

Szymon Metkowski
Poland
Grading comment
"Akceptuje", dobre.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tak
Szymon Metkowski
2delgacja, która do ciebie wróci³a
rjz


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Rückdelegation
delgacja, która do ciebie wróci³a


Explanation:
przymij delgacjê spowrotem, je¿eli j± kto¶ /do kogo j± skierowa³e¶/ odrzuci³ (i odes³a³ ponownie do ciebie)

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rückdelegation
tak


Explanation:
Tak jak napisa³e¶. Tu chodzi o cedowanie odpowiedzialno¶ci, (w rozumieniu np. delegacji ustawowej do wydawania rozporz±dzeñ). Chocia¿ mo¿e ¿eby nie by³o tyle tego przejmowania:

zaakceptuj odmowê przejêcia odpowiedzialno¶ci.

Szymon Metkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
"Akceptuje", dobre.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search