zasadność od strony techniczno wykonawczej

German translation: Rechtfertigung (der Ansprüche) von der technisch-organisatorischen Seite

08:55 Feb 10, 2012
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / negocjacje
Polish term or phrase: zasadność od strony techniczno wykonawczej
Z protokołu negocjacyjnego: "Została omówiona zasadność roszczeń od strony techniczno-wykonawczej z pominięciem uwarunkowań kontraktowo-prawnych."
Z góry dziękuję.
pointe19
German translation:Rechtfertigung (der Ansprüche) von der technisch-organisatorischen Seite
Explanation:
Zamiast technisch-organisatorisch można też użyć konkretniejszego sformulowania , np. jeśli dotyczyloby to branży budowlanej: bautechnisch itp.
Selected response from:

Wojciech Schweiger
Poland
Grading comment
Dziękuję uprzejmie :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Begründetheit unter Berücksichtigung der Technik und der Ausführung
pasjonatka77
4Rechtfertigung (der Ansprüche) von der technisch-organisatorischen Seite
Wojciech Schweiger


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Rechtfertigung (der Ansprüche) von der technisch-organisatorischen Seite


Explanation:
Zamiast technisch-organisatorisch można też użyć konkretniejszego sformulowania , np. jeśli dotyczyloby to branży budowlanej: bautechnisch itp.

Wojciech Schweiger
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję uprzejmie :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Begründetheit unter Berücksichtigung der Technik und der Ausführung


Explanation:
z doswiadczenia

pasjonatka77
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Dziękuję za pomoc, ale tłumaczenie Kolegi bardziej oddaje sens w moim tłumaczeniu :)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search