pouczyć o terminach

German translation: über (Verhandlungs)Termine belehren

12:33 Feb 8, 2009
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Polish term or phrase: pouczyć o terminach
Sąd poucza o terminie następnej rozprawy
temida
German translation:über (Verhandlungs)Termine belehren
Explanation:
zapytano w #wersji# słownikowej, można to w zależności od konkretnego zdania rozpisać lepiej, z tym że #Termin# to nie #Frist#, a przynajmniej w tym prawniczym kontekście. Chociaż z punktu widzenia PL, to rozróżnienie się zaciera, w DE nie.
Selected response from:

rjz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1über Fristen belehren
patryk80
4über (Verhandlungs)Termine belehren
rjz


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
über Fristen belehren


Explanation:
propo

patryk80
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 2

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sonja Stankowski
3 hrs
  -> Dziękuję!

agree  Tamod
3 hrs
  -> Dziękuję!

agree  André Lindemann
8 hrs
  -> Dziękuję!

neutral  Grażyna Lesińska: jeśli sąd wyznacza DATĘ następnej rozprawy, to Termin, a nie Frist
20 hrs
  -> Jeżeli jest podana konkretna data, to oczywiście "Termin"

disagree  rjz: Termin
22 hrs
  -> j.w.

disagree  Alina Brockelt: za rjz, Frist a Termin to spora różnica
22 hrs
  -> j.w.

2 days 3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
über (Verhandlungs)Termine belehren


Explanation:
zapytano w #wersji# słownikowej, można to w zależności od konkretnego zdania rozpisać lepiej, z tym że #Termin# to nie #Frist#, a przynajmniej w tym prawniczym kontekście. Chociaż z punktu widzenia PL, to rozróżnienie się zaciera, w DE nie.

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 115




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search