osrodek wzrostu

German translation: Wachstumsstandort/ Wachstumszentrum /Wachstumspol

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:osrodek wzrostu
German translation:Wachstumsstandort/ Wachstumszentrum /Wachstumspol
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

07:41 Jun 8, 2005
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - International Org/Dev/Coop / Strukturfonds
Polish term or phrase: osrodek wzrostu
Rozwoj infrastruktury powinien przyczyniac sie przede wszystkim do zdynamizowania krajowych i regionalnych osrodkow wzrostu.
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Wachstumsstandort
Explanation:
propozycja
Selected response from:

krzysiek12
Grading comment
Dzieki rowniez za wielka pomoc RJZ, oczywiscie jego przyklad jest bardzo unijny, ale ze wzgledu na moje potrzeby i jednoznacznosc wybieram odpowiedz...Jerzego;) Wszystkim Wam dziekuje;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Wachstumspol
rjz
3 +1Wachstumsstandort
krzysiek12


Discussion entries: 11





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Wachstumsstandort


Explanation:
propozycja


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=wachstumsstandort&btnG=S...
krzysiek12
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzieki rowniez za wielka pomoc RJZ, oczywiscie jego przyklad jest bardzo unijny, ale ze wzgledu na moje potrzeby i jednoznacznosc wybieram odpowiedz...Jerzego;) Wszystkim Wam dziekuje;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Wachstumszentrum wäre noch besser
49 mins

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
o¶rodek wzrostu
Wachstumspol


Explanation:
Mo¿esz wprawdzie wybraæ sobie jak zwykle dowoln± wersjê, ja podajê jak to t³umaczymy na "unijny" i z "unijnego".

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 58




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search