pomoc zwrotna

German translation: rückzahlbare Beihilfe/Förderung/Zuschüsse

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:pomoc zwrotna
German translation:rückzahlbare Beihilfe/Förderung/Zuschüsse
Entered by: Alicja Butkiewicz-Hübscher

13:46 Jun 6, 2005
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - International Org/Dev/Coop / Strukturfonds
Polish term or phrase: pomoc zwrotna
Forma udzielonego w ramach pomocy wkladu finansowego
Wspolnoty we wdrazanie programow lub projektow. Dotyczy
glownie dzialan nastawionych na wsparcie przedsiebiorczosci, w tym
sektora malych i srednich przedsiebiorstw, i ma na celu pobudzenie
inwestycji sektora prywatnego (efekt dzwigni).

Wystepuje obok staatliche Beihilfe, jednak kombinacja Rückzahlungsbeihilfe moze byc niezrozumiala, a moze sie myle?
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
rückzahlbare staatliche/öffentliche Beihilfe/Förderung
Explanation:
moze cos z tego sobie "zlozysz" pasujacego :o)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 31 mins (2005-06-06 16:17:52 GMT)
--------------------------------------------------

patrz jeszcze: http://www.google.de/search?hl=de&q="rückzahlbare beihilfe"&...
Selected response from:

Radson
Grading comment
Dzieki wielkie rowniez dla rjz:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3rückzahlbare staatliche/öffentliche Beihilfe/Förderung
Radson
3rückzahlbare Zuschüsse/Beihilfe
rjz


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rückzahlbare Zuschüsse/Beihilfe


Explanation:
Beihilfe nie ma sztywenej defnicji w "unijnym" - jest to wszystko /np. ulgi podatkowe/

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 58

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rückzahlbare staatliche/öffentliche Beihilfe/Förderung


Explanation:
moze cos z tego sobie "zlozysz" pasujacego :o)

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 31 mins (2005-06-06 16:17:52 GMT)
--------------------------------------------------

patrz jeszcze: http://www.google.de/search?hl=de&q="rückzahlbare beihilfe"&...

Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dzieki wielkie rowniez dla rjz:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search