Ramy Odniesienia Polityki Zatrudnienia

German translation: beschäftigungspolitische Leitlinien

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Ramy Odniesienia Polityki Zatrudnienia
German translation:beschäftigungspolitische Leitlinien
Entered by: Grażyna Lesińska

21:13 Jun 5, 2005
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - International Org/Dev/Coop
Polish term or phrase: Ramy Odniesienia Polityki Zatrudnienia
Dokument wyznaczajacy kontekst dla pomocy dotyczacej
zatrudnienia i rozwoju zasobow ludzkich, okreslajacy zwiazek
z priorytetami wyznaczonymi przez Wspolna Ocene Zalozen Polityki
Zatrudnienia (JAP) oraz przez inne strategiczne dokumenty z obszaru
polityki spolecznej i rynku pracy. Dokument ten wykazuje spojnosc
planowanych dzialan, ktore beda podejmowane w sektorze rozwoju
zasobow ludzkich z polityka Rzadu, Europejska Strategia
Zatrudnienia i rozporzadzeniem nr 1784/1999 z dnia 12 lipca 1999
r. w sprawie Europejskiego Funduszu Spolecznego.

fundusze strukturalne
Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
beschäftigungspolitische Leitlinien
Explanation:
tu jest dokument
http://www.bmgs.bund.de/downloads/esf_verordnung.pdf
Selected response from:

Grażyna Lesińska
Poland
Grading comment
DZIEKUJE WSZYSTKIM:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4beschäftigungspolitische Leitlinien
Grażyna Lesińska
3 +1Leitlinien der Beschäftigungspolitik
rjz
3Bezugsrahmen der Arbeitsmarktpolitik
marpski


Discussion entries: 2





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Bezugsrahmen der Arbeitsmarktpolitik


Explanation:
propozycja

marpski
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rjz: może by tak było, gdyby nie język "unijny" :-)
31 mins

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Leitlinien der Beschäftigungspolitik


Explanation:
Polecam jednak poczytaæ odpowiednie dokumenty dot. Beschäftigungsförderung;
Mo¿liwe jest te¿ np. t³um. Rahmenbedingungen der Beschäftigungspolitik
Nie jestem teraz pewien, jak to t³umaczymy zwyk³e na PL.

rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 58

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Aleksandra Kwasnik
8 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
beschäftigungspolitische Leitlinien


Explanation:
tu jest dokument
http://www.bmgs.bund.de/downloads/esf_verordnung.pdf

Grażyna Lesińska
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24
Grading comment
DZIEKUJE WSZYSTKIM:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search