zasiłek inny

German translation: Andere Leistungen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zasiłek inny
German translation:Andere Leistungen
Entered by: Eva Stoppa

15:30 Nov 30, 2012
Polish to German translations [PRO]
Insurance
Polish term or phrase: zasiłek inny
Dokument: zaświadczenie z grodzkiego urz. pracy o pobieraniu zasiłku
xxx pobierała zasiłek w wys.:
01.11.93 - 30.11.93 1 419 000,00 zł - zasiłek inny
01.12.93 - 31.12.93 1 409 000,00 zł - zasiłek inny
Spotkał się ktoś z czymś takim?
W drugim dokumencie jest info, że ta sama xxx była zarej. w tym okresie jako osoba bezrobotna i w tym okresie pobierała zasiłek (opcja "stypendium" skreślona).
Z góry dziękuję za pomoc
klick
Poland
Andere Leistungen
Explanation:
Spotykamy sie z tym zwrotem jesli chodzi o wnioski o jaki kolwiek zasilek. Juz czesto czytalam ten zwrot na formularzach urzedowych.
Selected response from:

Eva Stoppa
Germany
Grading comment
dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Andere Leistungen
Eva Stoppa
3sonstige Beihilfe
Christine Zornow


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sonstige Beihilfe


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 14 Min. (2012-11-30 15:45:01 GMT)
--------------------------------------------------

oh, eben fiel mir noch etwas Besseres ein: sonstige Leistungen :)

Christine Zornow
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Andere Leistungen


Explanation:
Spotykamy sie z tym zwrotem jesli chodzi o wnioski o jaki kolwiek zasilek. Juz czesto czytalam ten zwrot na formularzach urzedowych.

Eva Stoppa
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tamod
1 hr
  -> Pozno ale mimo wszystko ze serca -) dziekuje.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search