Biuro Wywiadu Kryminalnego KGP

German translation: Abt. für Erkundung der Kriminalität

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Biuro Wywiadu Kryminalnego KGP
German translation:Abt. für Erkundung der Kriminalität
Entered by: rjz

19:57 Sep 26, 2006
Polish to German translations [PRO]
Government / Politics
Polish term or phrase: Biuro Wywiadu Kryminalnego KGP
To chyba jest jedna z komórek CBŚ-u
Alina Brockelt
Abt. für Erkundung der Kriminalität
Explanation:
raczej nie bądzie to "Büro", ale też nie ma chyba typowej oficjalnej nazwy w DE

--------------------------------------------------
Note added at 4 Tage (2006-10-01 09:43:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Raczej jak tu już podpowiadano: bei der Hauptkommandantur der Polizei
lub #Dienststelle für verdeckte Ermittlungen# bei der Hauptkommandantur in Warschau
Selected response from:

rjz
Grading comment
Dzięki wszytkim.
Zdecydowałam się na tę wersję z nast. rozwinięciem
...beim Polizeihauptkommandanten in Warschau
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Abt. für Erkundung der Kriminalität
rjz
4Büro des Kriminalamtes der Hauptkommandantur der Polizei (Komenda Glowna Policji)
Tomasz Sieniuć
3Kriminellinformationsbüro (des Polizeihauptquartiers)
Andrzej Mierzejewski


Discussion entries: 1





  

Answers


10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kriminellinformationsbüro (des Polizeihauptquartiers)


Explanation:
Propozycja
alternatywnie do rozważenia: Kriminellnachrichtendienst (analogicznie do Bundesnachrichtendienst)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Büro des Kriminalamtes der Hauptkommandantur der Polizei (Komenda Glowna Policji)


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 11 Stunden (2006-09-27 07:10:15 GMT)
--------------------------------------------------

Ew. Büro des Kriminalamtes bei der Hauptkommandantur der Polizei (Komenda Glowna Policji)

--------------------------------------------------
Note added at 18 Stunden (2006-09-27 14:03:42 GMT)
--------------------------------------------------

W tego typu przypadkach dobrze jest nawiazac do istniejacych w Niemczech i Austrii urzedow. W tych krajach wywiadem kryminalnym zajmuje sie Bundeskriminalamt. Wiec slowo Kriminalamt bedzie w miare znane.

Tomasz Sieniuć
Poland
Native speaker of: Polish

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Abt. für Erkundung der Kriminalität


Explanation:
raczej nie bądzie to "Büro", ale też nie ma chyba typowej oficjalnej nazwy w DE

--------------------------------------------------
Note added at 4 Tage (2006-10-01 09:43:39 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Raczej jak tu już podpowiadano: bei der Hauptkommandantur der Polizei
lub #Dienststelle für verdeckte Ermittlungen# bei der Hauptkommandantur in Warschau


rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dzięki wszytkim.
Zdecydowałam się na tę wersję z nast. rozwinięciem
...beim Polizeihauptkommandanten in Warschau




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search