Departament Instrumentów Wsparcia

German translation: Abteilung für Förderinstrumente

07:54 May 8, 2006
Polish to German translations [PRO]
Government / Politics
Polish term or phrase: Departament Instrumentów Wsparcia
Ministerswo Gospodarki PL
rjz
German translation:Abteilung für Förderinstrumente
Explanation:
Kudoz leicht gemacht... :)
thx

Wstepnie nawet tez o tym myslalam, ale propozycja Kocura wydaje mi sie calkiem sensowna.
Selected response from:

Aleksandra Kwasnik
Germany
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Abteilung für Förderinstrumente
Aleksandra Kwasnik
3Ministerium für Wirtschaft, Abteilung für Wirtschaftsförderung
kocur


Discussion entries: 6





  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Ministerium für Wirtschaft, Abteilung für Wirtschaftsförderung


Explanation:
Być może jest to zbyt ogolne tłumacznie;)

Departament Instrumentów Wsparcia (DIW)


1. Departament Instrumentów Wsparcia odpowiada za realizację zadań ministra dotyczących instrumentów wsparcia rozwoju gospodarczego, ich koordynację, nadzorowanie wdrażania oraz monitorowanie.
2. Do zadań Departamentu należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych z realizacją, koordynacją i monitorowaniem programów oraz działań kierowanych bezpośrednio do małych i średnich przedsiębiorców, mających na celu rozwój przedsiębiorczości;
2) prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem działań i instrumentów mających na celu zwiększanie innowacyjności gospodarki;
3) prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem instrumentów wspierających inwestycje, w tym bezpośrednie inwestycje zagraniczne;
4) prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem instrumentów promocji eksportu;
5) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem i rozwojem specjalnych stref ekonomicznych;
6) prowadzenie spraw związanych z wdrażaniem instrumentów rozwoju sieci instytucji otoczenia biznesu;
7) prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem pomocy publicznej dla przedsiębiorców;
8) współdziałanie z Departamentem Jednostek Nadzorowanych i podległych w zakresie nadzoru merytorycznego nad działalnością Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;


kocur

21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Abteilung für Förderinstrumente


Explanation:
Kudoz leicht gemacht... :)
thx

Wstepnie nawet tez o tym myslalam, ale propozycja Kocura wydaje mi sie calkiem sensowna.

Aleksandra Kwasnik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grażyna Lesińska: Wirtschaftsförderung jest pojęciem szerszym, jednym z elementów są Förderinstrumente
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search