obudowa pionu

German translation: Verkleidung des Installationsschachtes

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:obudowa pionu
German translation:Verkleidung des Installationsschachtes
Entered by: Lucyna Długołęcka

18:51 Oct 10, 2014
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
Polish term or phrase: obudowa pionu
"Drzwiczki rewizyjne i obudowy pionów" (w domyśle: pionów instalacyjnych)
Tłumaczę bardzo zwięzłą ofertę takich i podobnych produktów; to w nawiasie to jakby tytuł części w tej ofercie.
Lucyna Długołęcka
Poland
Verkleidung des Installationsschachtes
Explanation:
Z własnego doświadczenia w branży budowlanej.
Selected response from:

Dariusz Rabus
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Verkleidung des Installationsschachtes
Dariusz Rabus
4Schacht
Małgorzata Gardocka


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Schacht


Explanation:
Obudowa pionów instalacyjnych (z rewizją) to inaczej szacht instalacyjny. W zależności od tego, jakie instalacje mają być w tym szachcie poprowadzone, można ów "Schacht" uzupełnić jakimś dodatkowym określeniem.

patrz:

http://ise.pl/index.php?option=com_jfusion&Itemid=39&jfile=v...

patrz:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Szyb_(budownictwo)

Małgorzata Gardocka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Verkleidung des Installationsschachtes


Explanation:
Z własnego doświadczenia w branży budowlanej.

Dariusz Rabus
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 55
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kapilek
1 day 1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search