formatka wizualizacyja

German translation: Visualisierungsformular

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:formatka wizualizacyja
German translation:Visualisierungsformular
Entered by: Dariusz Prochotta

08:40 Apr 7, 2010
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Telekommunikation
Polish term or phrase: formatka wizualizacyja
Dotyczy: SYSTEM MONITORINGU WARUNKÓW KLIMATYCZNYCH I KONTROLI DOSTĘPU W SZAFACH SZD
Dostarczone do systemu dane wizualizowane są w, specjalnie do tego celu przygotowanych, panelach operatorskich. Panele te zawierają również proste narzędzia do przeglądania danych archiwalnych. Zaimplementowany mechanizm edycji „formatek wizualizacyjnych” pozwala na dowolne ich budowanie przez samego użytkownika systemu. Użytkownik może wybrać dane, które dla niego są najistotniejsze i przedstawić je za pomocą jednej lub wielu formatek. W ten sposób nawet dane z wielu obiektów mogą być zbiorczo przedstawione na jednej formatce wizualizacyjnej.
Dariusz Prochotta
Germany
Visualisierungsformular
Explanation:
Formatka to na 100% " das Formular". Jeśli chodzi o formatkę wizualizacją, to pewności nie mam, bo trafień na google.de jest niewiele. Skoro jednak ktoś z Uni w Rostock posługuje się terminem Visualisierungsformular w swojej pracy dyplomowej, to może można zaryzykować i przejąć to pojecie...
Selected response from:

Agnieszka Paleczny
Grading comment
Wielkie dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Visualisierungsmaske
Joanna Łuczka
3 +1Visualisierungsformular
Agnieszka Paleczny


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Visualisierungsformular


Explanation:
Formatka to na 100% " das Formular". Jeśli chodzi o formatkę wizualizacją, to pewności nie mam, bo trafień na google.de jest niewiele. Skoro jednak ktoś z Uni w Rostock posługuje się terminem Visualisierungsformular w swojej pracy dyplomowej, to może można zaryzykować i przejąć to pojecie...


    Reference: http://vcg.informatik.uni-rostock.de/assets/publications/the...
Agnieszka Paleczny
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wielkie dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO OK, tym bardziej, że autor użył cudzysłowu, co może znaczyć, że właśnie wymyślił to wyrażenie. BTW formularz robiłby lepsze wrażenie niż formatka (rusycyzm).
6 mins

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Visualisierungsmaske


Explanation:
Z mojego doświadczenia formatka to właśnie Maske
http://www.google.com/search?hl=pl&rlz=1I7RNTN_pl&q=visualis...


Joanna Łuczka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: bardzo dziękuję. Obie odpowiedzi mi się podobały. Wybrałem tę wcześniejszą





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search