rozwiązania projektowe (sprawdzenia rozwiązań projektowych)

German translation: planerische Lösungen

00:31 Aug 26, 2011
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: rozwiązania projektowe (sprawdzenia rozwiązań projektowych)
Dokumentacja projektowa zawierać będzie sprawdzenia rozwiązań projektowych (...)

Wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych oraz oświadczenie o wzajemnych skoordynowaniu technicznym rozwiązań projektowych winny być wykonane przez (...)


dalej jeszcze:
(...) brak rozpoznania i doprecyzowania rozwiązań projektowych


dziękuję
AgaMagda
German translation:planerische Lösungen
Explanation:
tego się chyba w takim znaczeniu najczęściej używa
Selected response from:

Dariusz Prochotta
Germany
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4planerische Lösungen
Dariusz Prochotta
3Projektausführung (die Überprüfung der Projektausführung)
pasjonatka77


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Projektausführung (die Überprüfung der Projektausführung)


Explanation:
propozycja

pasjonatka77
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Dariusz Prochotta: "Projektausführung" to IMHO raczej realizacja projektu. Tutaj czodzi o sprawdzenie zaprojektowanych rozwiązań
1 day 10 hrs

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
planerische Lösungen


Explanation:
tego się chyba w takim znaczeniu najczęściej używa

Dariusz Prochotta
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 195
Grading comment
dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search