opracowania projektowe

German translation: Planungsunterlagen

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:opracowania projektowe
German translation:Planungsunterlagen
Entered by: AgaMagda

23:56 Aug 24, 2011
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: opracowania projektowe
w dokumentach przetargowych dot. stabilizacji klifu

(...) zapewnienie wzajemnego skoordynowania technicznego opracowań projektowych (...)

Zamawiający będzie mógł użytkować opracowania projektowe (...), przekazać opracowania projektowe innym wykonawcom, jako podstawę do wykonania innych opracowań projektowych (...) zwielokrotniać opracowania projektowe dowolną techniką.



dziękuję
AgaMagda
Planungsunterlagen
Explanation:
najczęściej używane

--------------------------------------------------
Note added at 2 Tage17 Stunden (2011-08-27 17:46:55 GMT)
--------------------------------------------------

W tym kontekście jak najbardziej
Selected response from:

Dariusz Prochotta
Germany
Grading comment
dziękuję :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Planungsunterlagen
Dariusz Prochotta
3Projektausarbeitung
pasjonatka77


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5

2 days 16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Planungsunterlagen


Explanation:
najczęściej używane

--------------------------------------------------
Note added at 2 Tage17 Stunden (2011-08-27 17:46:55 GMT)
--------------------------------------------------

W tym kontekście jak najbardziej

Dariusz Prochotta
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 195
Grading comment
dziękuję :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search