uzgodnienia

German translation: Zustimmungen

10:07 Oct 11, 2005
Polish to German translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: uzgodnienia
Realizować inwestycję zgodnie z uzyskanymi decyzjami, __uzgodnieniami__, sprawdzeniami (?) i wskazaniami raportu...
(pozwolenie budowlane)
rjz
German translation:Zustimmungen
Explanation:
w wydanych przez Polsko - Niemieckie Tow. Wspierania Gospodarki "Wzorach Umow z zakresu pol. i niem. Prawa Budowlanego" Shirp/Matan zdanie: Projekt budowlany ... wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczegolnymi" tlumaczone jest: ... des Bauentwurfes mit den entsprechenden Genehmigungen und Zustimmungen, die nach Sondervorschriften erforderlich sind"
Selected response from:

iceblue
Austria
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Vereinbarungen
Alina Brockelt
4Abstimmungen
Grażyna Lesińska
3Zustimmungen
iceblue


Discussion entries: 6





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Vereinbarungen


Explanation:
tak bym to widzia³a

--------------------------------------------------
Note added at 7 mins (2005-10-11 10:15:15 GMT)
--------------------------------------------------

Vereinbarung
wzglêdnie:
Absprachen lub Verabredungen

Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher
19 mins

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Abstimmungen


Explanation:
http://www.frankfurt-main.ihk.de/recht/mustervertrag/bau_sub...


http://www.am.mv-regierung.de/raumordnung/

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 6 mins (2005-10-11 13:13:45 GMT)
--------------------------------------------------

2. das Abstimmen (2), In-Einklang-Bringen: die A. von Interessen, Plänen; die A. (Kaufmannsspr.; Kontrolle) der Konten.

© Duden - Deutsches Universalwörterbuch 2001

Grażyna Lesińska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 55

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zustimmungen


Explanation:
w wydanych przez Polsko - Niemieckie Tow. Wspierania Gospodarki "Wzorach Umow z zakresu pol. i niem. Prawa Budowlanego" Shirp/Matan zdanie: Projekt budowlany ... wraz z uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczegolnymi" tlumaczone jest: ... des Bauentwurfes mit den entsprechenden Genehmigungen und Zustimmungen, die nach Sondervorschriften erforderlich sind"

iceblue
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search