Kuchmistrzostwo

German translation: Geselle im Ausbildungsberuf Koch

16:03 May 10, 2017
Polish to German translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / Świadectwo czeladnicze
Polish term or phrase: Kuchmistrzostwo
Czeladnik w rzemiośle kuchmistrzostwo
Keejkej
Germany
German translation:Geselle im Ausbildungsberuf Koch
Explanation:
Czeladnik to po prostu Koch / Kochgeselle. Stopień mistrzowski to Küchenmeister. Natomiast określenie zawodu (bo kucharstwo w Niemczech nie jest rzemiosłem, lecz zawodem) "Küchenmeisterei" w języku niemieckim nie istnieje.

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2017-05-10 20:10:22 GMT)
--------------------------------------------------

Świadectwo czeladnicze kucharza
https://cookzillaafriends.files.wordpress.com/2011/06/fertig...
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Geselle im Ausbildungsberuf Koch
Crannmer
1Küchenmeisterei
Jacek Kloskowski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
Küchenmeisterei


Explanation:
propozycja

Jacek Kloskowski
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Czeladnik w rzemiośle kuchmistrzostwo
Geselle im Ausbildungsberuf Koch


Explanation:
Czeladnik to po prostu Koch / Kochgeselle. Stopień mistrzowski to Küchenmeister. Natomiast określenie zawodu (bo kucharstwo w Niemczech nie jest rzemiosłem, lecz zawodem) "Küchenmeisterei" w języku niemieckim nie istnieje.

--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2017-05-10 20:10:22 GMT)
--------------------------------------------------

Świadectwo czeladnicze kucharza
https://cookzillaafriends.files.wordpress.com/2011/06/fertig...


Crannmer
PRO pts in category: 48

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lirenee
1 day 22 hrs
  -> thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search