PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej

German translation: Präsidium des Gromada-Volksrates

14:09 Jan 24, 2017
Polish to German translations [PRO]
Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Polish term or phrase: Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej
Witam!
Jak można przetłumaczyć na język niemiecki: Prezydium Gromadzkiej Rady Narodowej?
To pojęcie znajduje się w treści okrągłej pieczęci na wyciągu aktu małżeństwa z 1956 roku.
Z góry dziękuję za pomoc.
kaanna
Germany
German translation:Präsidium des Gromada-Volksrates
Explanation:
Spotkałam się z takim tworem już kiedyś. Było przetłumaczone jak powyżej.
Selected response from:

Renata Lapinska
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Präsidium des Gemeindenationalrates
barbara450
3 +1Präsidium des Gromada-Volksrates
Renata Lapinska


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Präsidium des Gromada-Volksrates


Explanation:
Spotkałam się z takim tworem już kiedyś. Było przetłumaczone jak powyżej.


    https://de.wikipedia.org/wiki/Gromada
Renata Lapinska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 9
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tamod: https://de.wikipedia.org/wiki/Gromadzka_Rada_Narodowa
3 hrs

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Präsidium des Gemeindenationalrates


Explanation:
Gromady zastąpiły gminy po roku 1954, były nieco mniejsze, ale pełniły funkcje gmin.

http://www.herder-institut.de/servicebereiche/zeitungsarchiv...

barbara450
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search