klucz podziału oczekiwanych korzyści

German translation: Verteilungsschlüssel für voraussichtliche Einkünfte

10:05 Apr 11, 2006
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: klucz podziału oczekiwanych korzyści
"Koszty wynikające z realizacji, wykonania niniejszej umowy, będą rozdzielane prze Firmę XY po zakończneiu roku obrotowego na uczestników zgodnie z kluczem podziału oczekiwanych korzyści, tj. proporcjonalnie do wielkości obrotu osiągniętego przez uczestnika w stosunku do obrtou Grupy."
Agiks
German translation:Verteilungsschlüssel für voraussichtliche Einkünfte
Explanation:
zdanie w PL ma sens bez "oczekiwanych korzyści", bo inaczej wyjaśnienie po "tj." mówi o czym innym.
1. oczekiwane korzyści
2. stosunek obrotu uczestnika do obrotu grupy
Selected response from:

rjz
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Verteilungsschlüssel für voraussichtliche Einkünfte
rjz
3Verteilschlüssel des zu erwaternden Nutzens
Jerzy Czopik


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Verteilschlüssel des zu erwaternden Nutzens


Explanation:
Formel zur Aufteilung des zu erwartenden Nutzens - andere Möglichkeit

Jerzy Czopik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 54

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Verteilungsschlüssel für voraussichtliche Einkünfte


Explanation:
zdanie w PL ma sens bez "oczekiwanych korzyści", bo inaczej wyjaśnienie po "tj." mówi o czym innym.
1. oczekiwane korzyści
2. stosunek obrotu uczestnika do obrotu grupy

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60
Grading comment
Dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search