spadajacy rynek

German translation: fallender Markt

13:39 Oct 18, 2005
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: spadajacy rynek
przy spadającym rynku powoduje to obniżenie zyskownosci
dudzik
German translation:fallender Markt
Explanation:
tak nie sie zdawac. troche malo kontekstu
Selected response from:

Radson
Grading comment
Vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3fallender Markt
Radson
4Markt mit fallenden Kursen
Tomasz Sieniuć
4bei sinkender Konjunktur
Aga Blazek
3Schrumpfender Markt
rjz
3fallende/ sinkende (Markt)Tendenz/ Konjunktur
A_Lex


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
fallender Markt


Explanation:
tak nie sie zdawac. troche malo kontekstu


    Reference: http://www.google.de/search?hl=de&q=%22fallender+markt%22&bt...
Radson
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Grading comment
Vielen Dank!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex: mnie też się zdawać :-)
6 mins

agree  Joannex
42 mins

agree  Danuta Polanska: absolut richtig, wie aus einem Börsenbrief :-)) Bestätigung hier (siehe die große Überschrift) http://www.value-stocks.de/
1 hr

10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bei sinkender Konjunktur


Explanation:
spora ilosc trafien w googlu - jesli to jest jakies kryterium :-)

Aga Blazek
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomasz Sieniuć: Kryterium czego? ;-)
33 mins
  -> kryterium poprawnosci odpowiedzi ma sie rozumiec - chetnie przeczytalabym uzasadnienie tej neutralnej opinii :)

13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fallende/ sinkende (Markt)Tendenz/ Konjunktur


Explanation:
propozycja

(propozycja Radsona chyba jednak najlepsza ;-) )

A_Lex
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

42 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Markt mit fallenden Kursen


Explanation:
W tym przypadku najlepiej siegnac do definicji anglojezycznych:

"Falling market"
A market in which prices or interest rates are moving in an overall downward direction.

A tak pokazuje LEO:
falling market Markt mit fallenden Kursen
in a falling market bei fallenden Kursen
in a falling market bei fallenden Preisen



    Reference: http://www.investordictionary.com/definition/falling+market....
Tomasz Sieniuć
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Aga Blazek: w tym przypadku najlepiej zerknac na podpowiedz pytajacego - chodzi o rynek motoryzacyjny a nie inwestycyjny // dodaje jednak, ze "bei fallenden Preisen" bardzo mi sie podoba :)// ja sie nie obrazam...ale czego dot. tutaj kursy??
8 mins
  -> Z tego co wiem, to nie ma osobnych definicji dla rynku motoryzacyjnego. Poza tym koniunktura dot. akurat czegos innego. Bez urazy.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spadaj±cy rynek
Schrumpfender Markt


Explanation:
termin polski jest - tak trochê - ¿argonowy.
/rynek przecie¿ nie spada/- no daleko id±ca elipsa, ¿eby unikn±æ pos±dzenia o nielogiczno¶æ polskiej wypowiedzi

rjz
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search