kulkoland

English translation: Kulkoland kids playroom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:kulkoland
English translation:Kulkoland kids playroom
Entered by: Piotr Łazorko

15:26 Mar 9, 2019
Polish to English translations [PRO]
Tourism & Travel / rozrywka
Polish term or phrase: kulkoland
Nie do końca wiem jak można oddać charakter "Kulkolandu", żeby był zrozumiany dla obcokrajowców przyjeżdżających do naszego kraju z dziećmi.

"Sala Zabaw Kulkoland w Mielcu, to największa w regionie sala zabaw dla dzieci. Dysponujemy ponad 700m2 powierzchni zabawowej, na której dzieci znajdują mnóstwo atrakcji!


Świetna lokalizacja – CH Smoczka
Duży parking z wieloma dostępnymi miejscami
Bezpieczna zabawa na prawie 700 m2
ZJEŻDŻALNIA PONTONOWA!
Wieża Spidermana
Zjeżdżalnia tubowa
Boisko do gry w piłkę nożną
Dwie dwupoziomowe konstrukcje zabawowe
Baseny z kulki, zjeżdżalnie i labirynty
Osobny kącik malucha z mnóstwem stymulujących zabawek
Playstation z zestawem gier, cymbergaj,
Magiczny dywan!
Stół bilardowy i do ping ponga
Darmowe wifi
Pokój dla mam karmiących "

http://www.kulkoland.pl/o-nas
Piotr Łazorko
Poland
Kulkoland kids playroom
Explanation:
Jak wynika z opisu, Kulkoland to o wiele więcej niż basen z piłkami.
Room - dla podkreślenia, że w byudynku, nie nie na otwartym terenie.
Nazwa własna na początku oraz bez cudzysłowu.


--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2019-03-09 16:45:02 GMT)
--------------------------------------------------

...w budynku...
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję bardzo za podpowiedź!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kulkoland Soft Play Centre
Dominika Schoenborn
3Kulkoland fun and play center
Darius Saczuk
3Kulkoland kids playroom
Andrzej Mierzejewski
3ball pit playground "Kulkoland"
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ball pit playground "Kulkoland"


Explanation:
Kulkoland is a proper name, so it should not be translated. The rest refers to its main attraction - the ball pit.

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2019-03-09 15:37:27 GMT)
--------------------------------------------------

The Giant Ball Pit returns to Dubai Marina Mall
https://www.thenational.ae/image/policy:1.91818:1499162755/L...$p$f$w=46a6316
https://www.thenational.ae/lifestyle/family/the-giant-ball-p...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 73

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kulkoland kids playroom


Explanation:
Jak wynika z opisu, Kulkoland to o wiele więcej niż basen z piłkami.
Room - dla podkreślenia, że w byudynku, nie nie na otwartym terenie.
Nazwa własna na początku oraz bez cudzysłowu.


--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2019-03-09 16:45:02 GMT)
--------------------------------------------------

...w budynku...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 23
Grading comment
Dziękuję bardzo za podpowiedź!
Notes to answerer
Asker: Dziękuję bardzo za pomoc!


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Kulkoland fun and play center


Explanation:
My take on it. This is a multi-room entertainment/fun activity center.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2019-03-09 16:58:08 GMT)
--------------------------------------------------

Gator Fred's | Gulf Coast Family
www.gulfcoastfamily.org › node
Gator Fred's has a unique indoor fun and play center where the kids can jump in a large selection of inflatables, use their imagination ...

10 Best Kids' Play Centers in Rhode Island
https://bestthingsri.com › kids-play-centers
This 30,000-square-foot multi-recreational fun and play center offers a huge array of activities, from roller skating and laser tag to a ...

Darius Saczuk
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 104
Notes to answerer
Asker: Dziękuję bardzo za pomoc!


22 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kulkoland Soft Play Centre


Explanation:
tak przynajmniej tego typu miejsca nazywają się w UK; dobrze się googluje

Dominika Schoenborn
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Dziękuję bardzo za pomoc!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search