podsuwka

English translation: insole

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:podsuwka
English translation:insole
Entered by: PatrykCuzytek

15:26 Nov 5, 2017
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion
Polish term or phrase: podsuwka
Część konstrukcyjna obuwia;

Kontekst:

Obuwie montowane jest systemem bezpośredniego wtrysku podsuwki poliuretanowej z zastosowaniem podeszwy gumowej o wysokim urzeźbieniu.

Pozdrawiam :)
PatrykCuzytek
Poland
insole
Explanation:
Jakie elementy składają się na wzór MON 933? (1) to podeszwa olejoodporna. (2) to podpodewszwa z PU - jej zadaniem jest izolacja od ciepła i zimna oraz ograniczenie wagi obuwia. Podeszwa wraz z międzypodeszwą montowana jest w technologii wtrysku bezpośredniego. (3) podsuwka. (4) jest to gumowy pantofelek (właściwa nazwa wg. dokumentacji technologicznej "ocieplenie wewnętrzne"). (5) to ocieplenie Thinsulate znajdujące się na przyszwie i obłożynie, przy czym na przyszwie jego gramatura jest dwukrotnie większa niż na obłożynie (420 g/m2 do 210 g/m2). Pianka poliuretanowa (6) czyli wypełnienie przyszwy. (7) tasiemka antyelektostatyczna znajduję się niemalże w każdym obuwiu wojskowym. (8) to podnosek z materiału termoutwardzalnego. - http://buty-wojskowe.blogspot.com/

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2017-11-05 16:23:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://polyurethanes.org/uploads/images/casestudies/shoes.jp...

----

https://goo.gl/6yqY6V

--

https://media.licdn.com/mpr/mpr/AAEAAQAAAAAAAAGeAAAAJDRkOWE0...
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dzięki!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1insole
geopiet
2platform
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
platform


Explanation:
podsuwka to inaczej platforma, buty na platformie.
https://zapytaj.onet.pl/Category/032,010/2,12953870,Co_to_je...

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
insole


Explanation:
Jakie elementy składają się na wzór MON 933? (1) to podeszwa olejoodporna. (2) to podpodewszwa z PU - jej zadaniem jest izolacja od ciepła i zimna oraz ograniczenie wagi obuwia. Podeszwa wraz z międzypodeszwą montowana jest w technologii wtrysku bezpośredniego. (3) podsuwka. (4) jest to gumowy pantofelek (właściwa nazwa wg. dokumentacji technologicznej "ocieplenie wewnętrzne"). (5) to ocieplenie Thinsulate znajdujące się na przyszwie i obłożynie, przy czym na przyszwie jego gramatura jest dwukrotnie większa niż na obłożynie (420 g/m2 do 210 g/m2). Pianka poliuretanowa (6) czyli wypełnienie przyszwy. (7) tasiemka antyelektostatyczna znajduję się niemalże w każdym obuwiu wojskowym. (8) to podnosek z materiału termoutwardzalnego. - http://buty-wojskowe.blogspot.com/

--------------------------------------------------
Note added at 57 mins (2017-11-05 16:23:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://polyurethanes.org/uploads/images/casestudies/shoes.jp...

----

https://goo.gl/6yqY6V

--

https://media.licdn.com/mpr/mpr/AAEAAQAAAAAAAAGeAAAAJDRkOWE0...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 72
Grading comment
Dzięki!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  VirtualKat: Poszukaj "podsuwka": http://buty-wojskowe.blogspot.com Jest tam zdjecie z legenda.
1 hr
  -> dziękuje, / link do „zdjęcia z legendą” podany już wcześniej ..




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search