hala produkcyjna

English translation: production building

18:17 Nov 22, 2009
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Printing & Publishing
Polish term or phrase: hala produkcyjna
Z krótkiego profilu drukarni opakowaniowej:


,,Nowoczesny zakład produkcyjny zlokalizowany jest w mieście X. Składa się on z funkcjonalnie połączonych: 2 hal produkcyjnych, hali magazynowej oraz zaplecza administracyjnego, których łączna powierzchnia wynosi ok. 6000 m2. Hale produkcyjne wyposażone są w system klimatyzacji oraz system kontroli wilgotności powietrza. (...)

Wyposażenie drukarni stanowi jedna kompletna linia produkcyjna składająca wyłącznie z nowych maszyn, wyprodukowanych w roku 2008.’’



Sprawdziłem, że w kontekście takiej firmy można użyć wyrażenia ,,production space’’. No ale mam tu dwie hale. Może ,,pressrooms’’?
Grzegorz Mysiński
Poland
English translation:production building
Explanation:
ja bym się oparł pokusom nadinterpretacji z tym "pressrom" i wybrał rozwiązanie bezpieczne - zresztą czy pomieszczenie np. dla pakowarek to też "pressroom"?
Selected response from:

Tomasz Poplawski
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4production building
Tomasz Poplawski
4production shed
drugastrona
3printworks
bacha
3factory building
akkek
3production floor
jacek o


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
production building


Explanation:
ja bym się oparł pokusom nadinterpretacji z tym "pressrom" i wybrał rozwiązanie bezpieczne - zresztą czy pomieszczenie np. dla pakowarek to też "pressroom"?

Tomasz Poplawski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziękuję bardzo za pomoc.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
production floor


Explanation:
propozycja alternatywna
production floor - Definition: a workplace consisting of the part of a factory housing the machines (www.memidex.com/production-floors)



jacek o
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomasz Poplawski: Jacku, też o tym myślałem, ale "two production floors" sugerowałoby raczej dwukondygnacyjną halę produkcyjną, ale nie dwie hale, nie sądzisz?
2 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
factory building


Explanation:
printing works factory building

http://www.factory-buildings.com/printing_works.htm


    Reference: http://www.google.com/search?hl=pl&q=%22printing+works%22+%2...
akkek
United Kingdom
Native speaker of: Polish

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
printworks


Explanation:
2 printworks (Paper Store, Caseroom and Machineroom)

bacha
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
production shed


Explanation:
tak to zwykle tłumaczę

drugastrona
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search