automat nie rozmienia monet

English translation: no change given

08:27 May 21, 2008
Polish to English translations [PRO]
Marketing - Other
Polish term or phrase: automat nie rozmienia monet
Informacja na bramce obrotowej na monety. Nie wiem czy "doesn't provide change" sugeruje że nie wydaje reszty, czy że nie rozmienia monet.
SombreroFallout
English translation:no change given
Explanation:
imo jeśli to bramka, która przepuszcza po wrzuceniu monety to chyba chodzi o to, że nie wydaje reszty; w innym przypadku musiałby to być automat do rozmieniania pieniędzy
Selected response from:

Agnieszka Tomeczek
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4no change given
Agnieszka Tomeczek
4exact change only
Magdalena Szwedowska
4doesn't return coins
Monika Kasińska


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
no change given


Explanation:
imo jeśli to bramka, która przepuszcza po wrzuceniu monety to chyba chodzi o to, że nie wydaje reszty; w innym przypadku musiałby to być automat do rozmieniania pieniędzy

Agnieszka Tomeczek
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lafresita
58 mins
  -> dziękuję

agree  Ewa Dabrowska
1 hr
  -> dziękuję

agree  ~Ania~
1 hr

neutral  Rafal Korycinski: Ale gdzie powiedziano, że nie wydaje reszty? Może wydawać, tylko nie rozmienia.
2 hrs

agree  Ewa Kondracka
1 day 10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
doesn't return coins


Explanation:
np. tak

Monika Kasińska
Poland
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Rafal Korycinski: Nie wydaje reszty <> nie rozmienia
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
exact change only


Explanation:
Spotkałam się z taką informacją na automatach z napojami, snackami itp. w Stanach. Moim zdaniem pasuje również do bramki, bo przy takim napisie oczywiste jest, że reszty automat nie wyda.

Magdalena Szwedowska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: Chodzi o informację o tym, że urządzenie wydaje resztę ale nie służy do rozmieniania monet.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search