przysposobienie całkowite

English translation: complete adoption

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:przysposobienie całkowite
English translation:complete adoption
Entered by: vanita_dade

10:11 May 17, 2012
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Adoption
Polish term or phrase: przysposobienie całkowite
W poniższym zdaniu:

Przysposobienie całkowite, zwane także anonimowym, jest najdalej idącą postacią przysposobienia. Wiąże ono dziecko z nową rodziną w sposób zupełny i nierozerwalny, włącznie z nadaniem mu nowej tożsamości i zupełnym zerwaniem wszelkich więzów z jego rodzicami biologicznymi.
vanita_dade
complete adoption
Explanation:
Inna propozycja.
Tak to tłumaczą w Kodeksie Rodzinnym i Opiekuńczym Becka.
Art. 119(1)-Przesłanki przysposobienia całkowitego- Conditions for complete adoptions.
Full adoption natomiast pojawia się w Art. 121 i jest to odpowiednik przysposobienia pełnego.
Selected response from:

Aleksandra Hetmańczyk
Poland
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4complete adoption
Aleksandra Hetmańczyk
3full adoption
Revandell


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
full adoption


Explanation:
taka propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2012-05-17 10:22:00 GMT)
--------------------------------------------------

Oprócz "simple" vs. "full adoption" znalazłem jeszcze "open" vs. "anonymous adoption."


    Reference: http://www.iss-ssi.org/2009/assets/files/thematic-facts-shee...
    Reference: http://www.notaires.fr/notaires/en/full-adoption
Revandell
Native speaker of: Native in PolishPolish

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
complete adoption


Explanation:
Inna propozycja.
Tak to tłumaczą w Kodeksie Rodzinnym i Opiekuńczym Becka.
Art. 119(1)-Przesłanki przysposobienia całkowitego- Conditions for complete adoptions.
Full adoption natomiast pojawia się w Art. 121 i jest to odpowiednik przysposobienia pełnego.

Aleksandra Hetmańczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Dziękuję




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search