dyrektor personalny

English translation: human resources director//director, human resources department

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:dyrektor personalny
English translation:human resources director//director, human resources department
Entered by: Frank Szmulowicz, Ph. D.

18:22 Oct 9, 2018
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / stanowisko
Polish term or phrase: dyrektor personalny
nazwa stanowiska w pieczątce
dariaemma
Poland
human resources director//director, human resources department
Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2018-10-09 18:44:10 GMT)
--------------------------------------------------

Dyrektor ds. Personalnych

Miejsce pracy: Katowice

Zakres zadań:
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem HR
Kreowanie i realizowanie polityki personalnej firmy
Kontrola i nadzór nad procesami z zakresu twardego i miękkiego HR
Wspieranie zarządu i dyrektorów w podejmowaniu decyzji kadrowych
Zarządzanie systemem szkoleń i programami rozwojowymi
Nadzór nad procesem rekrutacji w firmie
Współpraca z kontrahentami w zakresie benefitów pracowniczych
Reprezentowanie firmy w relacjach z instytucjami związanymi z zarządzaniem personelem
https://www.pracuj.pl/praca/dyrektor-ds-personalnych-katowic...

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2018-10-09 18:48:09 GMT)
--------------------------------------------------

cccccccc
Dyrektor personalny po angielsku
dyrektor personalny: personnel manager (GB) Szukaj w Google
a także:
- personnel manager
- director of human resources (US)
http://www.langol.pl/dyrektor-personalny-2
Selected response from:

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3human resources director//director, human resources department
Frank Szmulowicz, Ph. D.
4personnel manager or staff manager
Ellen Kraus


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
human resources director//director, human resources department


Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2018-10-09 18:44:10 GMT)
--------------------------------------------------

Dyrektor ds. Personalnych

Miejsce pracy: Katowice

Zakres zadań:
Zarządzanie kilkuosobowym zespołem HR
Kreowanie i realizowanie polityki personalnej firmy
Kontrola i nadzór nad procesami z zakresu twardego i miękkiego HR
Wspieranie zarządu i dyrektorów w podejmowaniu decyzji kadrowych
Zarządzanie systemem szkoleń i programami rozwojowymi
Nadzór nad procesem rekrutacji w firmie
Współpraca z kontrahentami w zakresie benefitów pracowniczych
Reprezentowanie firmy w relacjach z instytucjami związanymi z zarządzaniem personelem
https://www.pracuj.pl/praca/dyrektor-ds-personalnych-katowic...

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2018-10-09 18:48:09 GMT)
--------------------------------------------------

cccccccc
Dyrektor personalny po angielsku
dyrektor personalny: personnel manager (GB) Szukaj w Google
a także:
- personnel manager
- director of human resources (US)
http://www.langol.pl/dyrektor-personalny-2

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 326
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Psiuk
14 mins
  -> Dziękuję Magdaleno. Serdecznie pozdrawiam.

agree  Jacek Kloskowski: Zdecydowanie
6 hrs
  -> Dziękuję Jacku. Serdecznie pozdrawiam.

agree  Ewa Dabrowska
13 hrs
  -> Dziękuję Ewo. Serdecznie pozdrawiam.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
personnel manager or staff manager


Explanation:
I would say

Ellen Kraus
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search