oferowane za opłatą

English translation: offered against payment

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:oferowane za opłatą
English translation:offered against payment
Entered by: Polangmar

15:21 May 13, 2011
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: oferowane za opłatą
Zdanie z umowy ramowej z partnerem handlowym.

Firma będzie prowadzić jako Partner Handlowy aktywną promocję sprzedaży i reklamę w odpowiednim zakresie na własny koszt, z wykorzystaniem środków reklamowych i pomocniczych stawianych do dyspozycji nieodpłatnie i/lub oferowanych za opłatą przez __i zgodnie z zaleceniami __; włączy się ona w ten sposób do obrazu organizacji zbytu __ na rynku.
asia20002
Poland
offered against payment
Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2011-05-13 15:25:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/6ewjwt2
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3offered against payment
Polangmar
4offered against payment
Jacek Szczechowski


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
offered against payment


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2011-05-13 15:25:50 GMT)
--------------------------------------------------

http://tinyurl.com/6ewjwt2

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 429
Grading comment
Dziękuję.
Notes to answerer
Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jacek Szczechowski
2 mins
  -> Dziękuję.:)

agree  Grzegorz Mysiński
34 mins
  -> Dziękuję.:)

agree  Karol Kawczyński
4 hrs
  -> Dziękuję.:)

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
offered against payment


Explanation:
Może być jak wyżej, takie wyrażenie znajduje się w dokumencie UE, link do którego zamieściłem poniżej.


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...
Jacek Szczechowski
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search