zespół 0

English translation: Fixed Assets

07:29 Jan 25, 2011
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / zakładowy plan kont
Polish term or phrase: zespół 0
Zespół "0" - Majątek trwały

w zakładowym planie kont - chodzi o grupę kont. Potem jest wyszczególnienie np.
010 - grunty
011- środki trwałe itp.
Lidia Lewandowska-Nayar
Poland
English translation:Fixed Assets
Explanation:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Majątek_trwały Kliknij na język angielski po lewej stronie

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2011-01-25 13:28:29 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, oczywiście chodzi o zespół 0 jako kategoria. A więc szukam dalej...Pozdrawiam

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-01-25 13:44:08 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, oczywiście chodzi o zespół 0 jako kategoria. A więc szukam dalej...Pozdrawiam

Zespół 0 - można stosować jako tytuł grupy kont ? N.p. :
0 FIXED ASSETS
01 Grunty
02 tangible assets
Selected response from:

Mark Aldridge
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Fixed Assets
Mark Aldridge
3Class 0
Martyna Kupska


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Fixed Assets


Explanation:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Majątek_trwały Kliknij na język angielski po lewej stronie

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2011-01-25 13:28:29 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, oczywiście chodzi o zespół 0 jako kategoria. A więc szukam dalej...Pozdrawiam

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2011-01-25 13:44:08 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, oczywiście chodzi o zespół 0 jako kategoria. A więc szukam dalej...Pozdrawiam

Zespół 0 - można stosować jako tytuł grupy kont ? N.p. :
0 FIXED ASSETS
01 Grunty
02 tangible assets

Mark Aldridge
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

2674 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Class 0


Explanation:
Wiem, że to bardzo stare pytanie, ale dzisiaj podczas riserczu znalazłam takie coś:

https://docs.oracle.com/cd/E26228_01/doc.93/e38913/ch_setup_...

Może to to :-)

Martyna Kupska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search