prodolzenie

English translation: extra time

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Macedonian term or phrase:prodolzenie
English translation:extra time
Entered by: Radica Schenck

22:23 Feb 5, 2006
Macedonian to English translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / fudbal
Macedonian term or phrase: prodolzenie
extra time? overtime? play-off? play-off overtime? kontekstot e deka za natprevarot se ocekuva deka dopolnitelno ke se igra prodolzenie i deka ke se sutiraat 11m.
fala mnogu!
Radica Schenck
Germany
extra time
Explanation:
Se slozuvam so koleskata Ristomanova, no
vo GB bi se reklo "extra time" ili "injury time".

http://www.soccerway.com/news/2006/january/24/carling-cup-ro...
http://sport.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/200...
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
da fala, go najdov i jas podocna, no mi trebase itno i me fati panika :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2overtime
Cvetanka Ristomanova
4 +1extra time
Sherefedin MUSTAFA


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
overtime


Explanation:
Odamna ne sum gledala nekoj sportski natprevar, no proveriv vo recnik :) (Merriam-Webster's Dictionary):
time beyond or in excess of a set limit *the game went into overtime* *played two overtime periods to break the tie*


Cvetanka Ristomanova
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Macedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alez
2 hrs
  -> Blagodaram, Aleksandar :)

agree  Sherefedin MUSTAFA
9 hrs
  -> Blagodaram!

neutral  Mihailolja: Overtime is definitely US English ;-)
9 hrs
  -> Thanks!

agree  Bojan Kicurovski
11 hrs
  -> Blagodaram!

disagree  Kid A (X): overtime (OT) e samo za basket - toa se pette minuti shto se igraat ako e neresheno po 48, t.e. 40 minuti.
2 days 23 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
extra time


Explanation:
Se slozuvam so koleskata Ristomanova, no
vo GB bi se reklo "extra time" ili "injury time".

http://www.soccerway.com/news/2006/january/24/carling-cup-ro...
http://sport.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/200...


Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Grading comment
da fala, go najdov i jas podocna, no mi trebase itno i me fati panika :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihailolja: It always makes us cringe how the Americans commentate "Soccer" !
40 mins
  -> Thank you Mihailo.

neutral  Kid A (X): extra time da, ama injury time nikako. injury time e vremeto shto sudijata go nadomestuva na 90-te minuti za da go nadomesti vremeto izgubeno vo auti, saniranje povredi itn. kontekstot e pred 11m. pred 11m e samo extra time
2 days 14 hrs
  -> E pa bas super Kid A. Od sega pa natamu ke cekame na vasite sugestii koga se raboti za sportska terminologija. Blagodaram za komentarot.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search