antšova

English translation: hasp

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Lithuanian term or phrase:antšova
English translation:hasp
Entered by: Irena R

14:23 Nov 21, 2011
Lithuanian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / railways
Lithuanian term or phrase: antšova
Sukurtoji krovininių vagonų dviašio vežimėlio naujoji konstrukcija turi visą eilę skirtumų nuo kitų geležinkelių technikos gamintojų kūrinių, ir pasireiškia tuo, kad šoniniai rėmai yra sustiprintos konstrukcijos; šoniniai rėmai ir viršlinginės sijos pagaminti plieno liejimu pagal vakuuminę-plėvelinę technologiją; centrinio linginio pakabinimo spyruoklės yra su padidintu statiniu įlinkiu; nuolatinio kontakto šliaužikliai; trinties mazguose naudojamos trinčiai atsparios pakeičiamos antšovos.
Irena R
hasp
Explanation:
variantas: antšovas
Selected response from:

Gintautas Kaminskas
Australia
Grading comment
Ačiū.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4hasp
Gintautas Kaminskas
3brake lining
Leonardas


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
brake lining


Explanation:
.


    Reference: http://www.zodynas.lt/terminu-zodynas/A/antsova
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Brake_lining
Leonardas
PRO pts in category: 8

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hasp


Explanation:
variantas: antšovas

Example sentence(s):
  • Saugos diržo tvirtinimo prie stovo vieta padengta specialia plastikine antšova, kuri turi apsaugoti galvą šoninio smūgio metu.

    Reference: http://www.lrytas.lt/-11811232951179677013-p2-lietuvoje-pasi...
Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Ačiū.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search