Integrēti audzēts

English translation: ICM grown

10:35 May 20, 2008
Latvian to English translations [PRO]
Agriculture
Latvian term or phrase: Integrēti audzēts
Integrēti audzētu lauksaimniecības produktu audzētājs vai izplatītājs var marķēt ar norādi „Integrēti audzēts”

Nevaru atrast oficiālas versijas. Integrēta audzēšana ir integrated production, amerikāņi spēlejas ar IPM grown (integrated pest management grown), Eiropa ar IP grown (identity preservation grown), kas visi ir daļa no ecolabelling. varbūt oficiālu versiju Integrēti audzētam nav un jāizdomā sava, bet vajag īsu.
Freimanis
English translation:ICM grown
Explanation:
Tas ir tikai minējums, bet varētu būt ICM grown (t.i. crops grown in the Integrated Crop Management system).

Varbūt šī saite palīdzēs tikt skaidrībā:
http://ec.europa.eu/environment/agriculture/pdf/icm_finalrep...

Cituviet atradu atsauci uz 'agricultural production modes': conventional, integrated etc.

DG AGRI interneta vietnē varbūt palīdzēs.
http://ec.europa.eu/agriculture/index_en.htm


--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2008-05-20 11:10:17 GMT)
--------------------------------------------------

Apskatīju savos vecos tulkojumus par valsts atbalstu, kur angļu valodā ir oficiāla veidlapa (tātad, ne mans tulkojums!) Tur parādās:
integrated production technologies
integrated production system
integrated production method (starp citu, IPM ir 'integrated pest management', tātad šādu saīsinājumu nevajdzētu lietot)
integrated prouction (bet IP ir 'identity preservation')

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2008-05-20 11:11:21 GMT)
--------------------------------------------------

protams.... 'prouction' ir domāts 'production'
Selected response from:

Jana Teteris
United Kingdom
Grading comment
Paldies.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Intergrated grown/cultivated
Ieva Englund
3ICM grown
Jana Teteris
3product of integrated cultivation
Austra Muizniece


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Intergrated grown/cultivated


Explanation:
Es parasti šados gadījumos mēginu noskaidrot kadai (kuras valsts) auditorai teksts domats, tad ari, ja saturs un merkis lauj, var lietot to vietejo. Jo sadu lidzigu "leibeļu" variantu ir ļoti daudz. Ja nevajag konkretu apzimejumu, tad pa pilno atsauču uz integrated grown/cultivated.

Ieva Englund
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in LatvianLatvian, Native in SwedishSwedish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jana Teteris: Integrated grown/cultivated skan ļoti neveikli angļu valodā (arī 'Euro' aņgļu valodā, neskatoties uz to, ka ES terminoloģijā ir visādas dīvainības!)
5 mins

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
product of integrated cultivation


Explanation:
Gara versija, bet varbūt noderēs.

Šķiet, ka lauksaimniecībā "integrated cultivation" vispār ir populārāks par "integrated production".

Īsāka versija būtu "integrally cultivated", manuprāt, neskan īpaši labi, bet Gūglē ir atrodams:

Today, fifty acres are dedicated to the vineyards and twenty-five to the olive trees, integrally cultivated with biological techniques. ...
www.manna-usa.com/producers.asp

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2008-05-20 11:00:56 GMT)
--------------------------------------------------

Atvainojos, "integrally" daļu lūdzu ignorēt:)

Austra Muizniece
Latvia
Native speaker of: Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 8

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ICM grown


Explanation:
Tas ir tikai minējums, bet varētu būt ICM grown (t.i. crops grown in the Integrated Crop Management system).

Varbūt šī saite palīdzēs tikt skaidrībā:
http://ec.europa.eu/environment/agriculture/pdf/icm_finalrep...

Cituviet atradu atsauci uz 'agricultural production modes': conventional, integrated etc.

DG AGRI interneta vietnē varbūt palīdzēs.
http://ec.europa.eu/agriculture/index_en.htm


--------------------------------------------------
Note added at 34 mins (2008-05-20 11:10:17 GMT)
--------------------------------------------------

Apskatīju savos vecos tulkojumus par valsts atbalstu, kur angļu valodā ir oficiāla veidlapa (tātad, ne mans tulkojums!) Tur parādās:
integrated production technologies
integrated production system
integrated production method (starp citu, IPM ir 'integrated pest management', tātad šādu saīsinājumu nevajdzētu lietot)
integrated prouction (bet IP ir 'identity preservation')

--------------------------------------------------
Note added at 35 mins (2008-05-20 11:11:21 GMT)
--------------------------------------------------

protams.... 'prouction' ir domāts 'production'

Jana Teteris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LatvianLatvian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Paldies.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search