diritto fatto valere

Romanian translation: dreptul pretins

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:diritto fatto valere
Romanian translation:dreptul pretins
Entered by: alyonarusu

13:01 Jun 7, 2016
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / decreto ingiuntivo
Italian term or phrase: diritto fatto valere
Buna!
Expresie dintr-un recurs.
Iata si contextul:
E evidente che nel caso di specie sussistono entrambi i presupposti di cui all'art.642 comma II CPC (documentazione proveniente e sottoscritta dalla debitrice comprovante il diritto fatto valere dalla ricorrente e grave pregiudizio nel ritardo, dato dalla recente emissione di un decreto ingiuntivo provvisoriamente esecutivo a carico della debitrice).
Grazie a tutti!
alyonarusu
Moldova
dreptul pretins
Explanation:
„Spre deosebire de renuntarea la judecata, renuntare la dreptul pretins produce efecte mult mai energice si este limitata si din punct de vedere al exercitarii.”

http://www.infolegal.ro/renuntarea-la-judecata-si-renuntarea...
Selected response from:

Iulia Rolle
Romania
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5drept invocat, revendicat
Roxana Tolea
4dreptul pretins
Iulia Rolle


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dreptul pretins


Explanation:
„Spre deosebire de renuntarea la judecata, renuntare la dreptul pretins produce efecte mult mai energice si este limitata si din punct de vedere al exercitarii.”

http://www.infolegal.ro/renuntarea-la-judecata-si-renuntarea...

Iulia Rolle
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

78 days   confidence: Answerer confidence 5/5
drept invocat, revendicat


Explanation:
" Instanţa a apreciat că, raportându-se exclusiv la temeiul de drept invocat de părţi, în mod greşit s-a rezolvat cauza fără a se intra în cercetarea fondului şi fără a se analiza obiectul cererii de chemare în judecată prin prisma motivelor de nulitate arătate de reclamanţi şi care rezultă din cuprinsul acţiunii. "

http://legeaz.net/spete-civil-3/procedura-civila-principul-r...


" Affinchè il giudice possa pronunciare ingiunzione di pagamento o di consegna il diritto fatto valere deve fondarsi su prova scritta. "

http://www.studiolegalebrambilla.mi.it/recupero-crediti/decr...

Roxana Tolea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in ItalianItalian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search