PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

concedere avalli

Romanian translation: sa dea garantii/ sa fie garant...

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:concedere avalli
Romanian translation:sa dea garantii/ sa fie garant...
Entered by: Carmen Lapadat

08:45 Feb 27, 2014
Italian to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Italian term or phrase: concedere avalli
la societa' potra' :
concedere fideiussioni , avalli e garanzie reali anche a favore dei terzi

Multumesc!
Carmen Lapadat
Romania
sa dea garantii/ sa fie garant...
Explanation:
fideiussioni, avalli si garanzie sunt sinonime, termenii in general se refera la garantii (totale sau partiale) personale pt. plata unor credite bancare

--------------------------------------------------
Note added at 15 days (2014-03-14 15:59:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

multumesc!
Selected response from:

MIRDAIANA
Italy
Grading comment
multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sa dea garantii/ sa fie garant...
MIRDAIANA
4a acorda/da un aval
mmoraru


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a acorda/da un aval


Explanation:
Aval:

http://www.euroavocatura.ro/dictionar/966/AVAL

Angajament asumat de catre o persoana (avalist), alta decat tragatorul, trasul sau girantii, de a garanta un efect comercial. Persoana care primeste garantia se numeste avalizat. Un efect de comerţ are o valoare cu atât mai mare cu cât este acoperit cu mai multe semnături care garantează plata lui. Avalul se poate acorda pentru intreaga suma inscrisa pe cambie, dar si numai pentru o parte din aceasta. Avalul poate fi dat de catre o persoana fizica, o societate comerciala, o institutie financiara, sau de catre o banca. In cele mai multe cazuri, avalul este dat de catre o banca.

http://www.rubinian.com/dictionar_detalii.php?id=132

avallo

http://dizionari.corriere.it/dizionario_italiano/A/avallo.sh...

mmoraru
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sa dea garantii/ sa fie garant...


Explanation:
fideiussioni, avalli si garanzie sunt sinonime, termenii in general se refera la garantii (totale sau partiale) personale pt. plata unor credite bancare

--------------------------------------------------
Note added at 15 days (2014-03-14 15:59:56 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

multumesc!


MIRDAIANA
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in ItalianItalian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search