entro l’esercizio successivo

Romanian translation: până la exerciţiul următor

14:22 Oct 16, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
Italian term or phrase: entro l’esercizio successivo
nella prima colonna sono indicati gli importi esigibili entro l’esercizio successivo
loredana zancu
Italy
Romanian translation:până la exerciţiul următor
Explanation:
până la exerciţiul (financiar) următor
Selected response from:

Lidia Matei
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4în exerciţiul următor
Lucica Abil
4 +3până la exerciţiul următor
Lidia Matei


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
până la exerciţiul următor


Explanation:
până la exerciţiul (financiar) următor

Lidia Matei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker:

Asker: mulţumesc frumos


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Andronache
35 mins

agree  Anca Maria Marin: exigibile într-o perioadă de până la 1 an
1456 days

agree  Carmen Copilau
2033 days

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
în exerciţiul următor


Explanation:
én|tro
prep., avv.
I prep.
1 FO con determinazioni di tempo: in, prima del passare di: e. tre giorni, e. l’anno, e. la scadenza fissata
http://www.demauroparavia.it/39191

k. Provizioanele pentru riscuri şi cheltuieli reprezintă fonduri care se constituie la încheierea exerciţiului prin majorarea cheltuielilor de exploatare, a cheltuielilor financiare şi a celor excepţionale, după caz, privind amortizările şi provizioanele. Ele sunt destinate finanţării pierderilor şi cheltuielilor care devin exigibile în exerciţiul următor şi care se referă la litigii, garanţii acordate clienţilor, cheltuieli relativ mari ce se repartizează pe mai multe exerciţii, pierderi din schimb valutar ş.a.
http://www.avocatnet.ro/content/forum|displayTopicPage/topic...

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 108
Notes to answerer
Asker: mulţumesc


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Bolohan: in cursul exercitiului urmator facultate.regielive.ro/cursuri/.../contabilitatea_imobilizarilor_in_curs_si_a_avansurilor_acordate_pentru_imobilizari-31093.ht...
12 mins
  -> Mulţumesc! „În cursul exerciţiului următor” este perfect pentru acest context.

agree  Magda Pirgaru
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Ecaterina Rusnac
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Tradeuro Language Services
19 hrs
  -> Mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search