conti d'ordine

Romanian translation: conturi în afara bilanţului

20:33 Oct 15, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
Italian term or phrase: conti d'ordine
dintr-un bilanţ
loredana zancu
Italy
Romanian translation:conturi în afara bilanţului
Explanation:
http://www.giappichelli.it/home/88-348-7274-6,3487274.asp1
http://www.rubinian.com/pcg_plan_de_conturi_general_3_contur...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-10-15 21:34:39 GMT)
--------------------------------------------------

conti d'ordine

IT conti d'ordine
EN liability not appearing in the balance-sheet
capital commitments not provided for in the accounts
memorandum item
FR compte d'engagement
engagement hors bilan

quelli indicati in bilancio, ma non costituenti attivita né passività
an item shown on the balance sheet,but not included in the balance sheet total,such as contingent claims or liabilities for other possible risks or claims
montant des engagements reçus ou donnés qui complètent le bilan, mais dont les montants ne sont pas additionnés avec l'actif ou le passif
http://iate.europa.eu/iatediff/FindTermsByLilId.do?lilId=123...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-10-15 21:41:48 GMT)
--------------------------------------------------

176. - (1 ) Drepturile şi obligaţiile, precum şi unele bunuri care nu pot fi integrate în activele şi pasivele entităţii se înregistrează în contabilitate în *conturi în afara bilanţului*, denumite şi conturi de ordine şi evidenţă.

În această categorie se cuprind angajamente (giruri, garanţii, cauţiuni) acordate sau primite în relaţiile cu terţii, imobilizări corporale luate cu chirie, valori materiale primite spre prelucrare sau reparare, în păstrare sau custodie, debitori scoşi din activ urmăriţi în continuare, redevenţe, locaţii de gestiune, chirii şi alte datorii asimilate, efecte scontate neajunse la scadenţă, precum şi alte valori.
http://consultcontab.ablog.ro/2008-06-25/contabilitatea-anga...
Selected response from:

Lucica Abil
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3conturi în afara bilanţului
Lucica Abil
4Numar de ordine
clauswe


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Numar de ordine


Explanation:
...

clauswe
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: mulţumesc pentru ajutor


46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
conturi în afara bilanţului


Explanation:
http://www.giappichelli.it/home/88-348-7274-6,3487274.asp1
http://www.rubinian.com/pcg_plan_de_conturi_general_3_contur...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-10-15 21:34:39 GMT)
--------------------------------------------------

conti d'ordine

IT conti d'ordine
EN liability not appearing in the balance-sheet
capital commitments not provided for in the accounts
memorandum item
FR compte d'engagement
engagement hors bilan

quelli indicati in bilancio, ma non costituenti attivita né passività
an item shown on the balance sheet,but not included in the balance sheet total,such as contingent claims or liabilities for other possible risks or claims
montant des engagements reçus ou donnés qui complètent le bilan, mais dont les montants ne sont pas additionnés avec l'actif ou le passif
http://iate.europa.eu/iatediff/FindTermsByLilId.do?lilId=123...


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-10-15 21:41:48 GMT)
--------------------------------------------------

176. - (1 ) Drepturile şi obligaţiile, precum şi unele bunuri care nu pot fi integrate în activele şi pasivele entităţii se înregistrează în contabilitate în *conturi în afara bilanţului*, denumite şi conturi de ordine şi evidenţă.

În această categorie se cuprind angajamente (giruri, garanţii, cauţiuni) acordate sau primite în relaţiile cu terţii, imobilizări corporale luate cu chirie, valori materiale primite spre prelucrare sau reparare, în păstrare sau custodie, debitori scoşi din activ urmăriţi în continuare, redevenţe, locaţii de gestiune, chirii şi alte datorii asimilate, efecte scontate neajunse la scadenţă, precum şi alte valori.
http://consultcontab.ablog.ro/2008-06-25/contabilitatea-anga...

Lucica Abil
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 108
Notes to answerer
Asker: mulţumesc mult pentru ajutor


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Monica Tuduce
10 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Violeta Vasian
12 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Carmen Copilau
38 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search