in posizione

Romanian translation: în poziţie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:in posizione
Romanian translation:în poziţie
Entered by: Anca Maria Marin

16:47 Sep 23, 2012
Italian to Romanian translations [PRO]
Engineering (general)
Italian term or phrase: in posizione
Funzionamento della macchina
Chiudere il parabrezza inferiore

Abbassare il parabrezza inferiore in posizione .
Quando il parabrezza inferiore e' completamente chiuso , i fermi si bloccheranno in posizione . Questo assicurera' il parabrezza inferiore in posizione .

multumesc !
Carmen Lapadat
Romania
îm poziţie
Explanation:
Noul parbriz se va fixa în poziţie în intervalul de timp specificat în fişa tehnică. Apăsaţi uşor de-a lungul perimetrului geamului pentru a asigura un bun contact cu stratul de adeziv. În timpul montajului lăsaţi geamurile laterale şi portierele deschise.

http://rou.sika.com/content/romania/main/ro/group/news/Sika_...

--------------------------------------------------
Note added at 14 ore (2012-09-24 07:27:41 GMT)
--------------------------------------------------

:) în, bineînţeles
Selected response from:

Anca Maria Marin
Romania
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1îm poziţie
Anca Maria Marin
3pe pozitie
corallia


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
îm poziţie


Explanation:
Noul parbriz se va fixa în poziţie în intervalul de timp specificat în fişa tehnică. Apăsaţi uşor de-a lungul perimetrului geamului pentru a asigura un bun contact cu stratul de adeziv. În timpul montajului lăsaţi geamurile laterale şi portierele deschise.

http://rou.sika.com/content/romania/main/ro/group/news/Sika_...

--------------------------------------------------
Note added at 14 ore (2012-09-24 07:27:41 GMT)
--------------------------------------------------

:) în, bineînţeles

Anca Maria Marin
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magda Dan
1 day 18 hrs
  -> Multumesc frumos! O zi buna!

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pe pozitie


Explanation:
cosi..
Fixat pe pozitie

corallia
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search