liceo scientifico tecnologico

Romanian translation: Liceu Teoretic profil Matematica Informatica

20:45 Jul 12, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
Italian term or phrase: liceo scientifico tecnologico
liceo scientifico tecnologico
Carmen Iulia Ciumarnean
Romanian translation:Liceu Teoretic profil Matematica Informatica
Explanation:
Eu as pune "Liceul teoretic - profilul Matematica Informatica" deoarece asta ar fi corespondentul in prezent pentru fostul Liceu de mate-fizica.
Liceo Scientifico Tecnologico din Italia este similar cu Liceo Scientifico singura diferenta fiind ca la primul nu se preda limba latina si se pune mai mult accent pe informatica, fizica, chimie, biologie.
http://it.wikipedia.org/wiki/Liceo_scientifico_tecnologico
http://www.ismb.ro/Plan/Liceu zi.html

Am mai pus si niste linkuri suplimentare pentru o orientare mai buna.
Sper sa iti fie de ajutor!
Selected response from:

daniela694
Grading comment
multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Liceu Teoretic profil Matematica Informatica
daniela694
3liceu stiintific-tehnologic
Christian Schneider


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
liceu stiintific-tehnologic


Explanation:
see


    Reference: http://www.edu.ro/index.php/articles/c560
Christian Schneider
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Liceu Teoretic profil Matematica Informatica


Explanation:
Eu as pune "Liceul teoretic - profilul Matematica Informatica" deoarece asta ar fi corespondentul in prezent pentru fostul Liceu de mate-fizica.
Liceo Scientifico Tecnologico din Italia este similar cu Liceo Scientifico singura diferenta fiind ca la primul nu se preda limba latina si se pune mai mult accent pe informatica, fizica, chimie, biologie.
http://it.wikipedia.org/wiki/Liceo_scientifico_tecnologico
http://www.ismb.ro/Plan/Liceu zi.html

Am mai pus si niste linkuri suplimentare pentru o orientare mai buna.
Sper sa iti fie de ajutor!


    Reference: http://www.itisavoia.ch.it/sito2/index.php?option=com_conten...
    Reference: http://www.eurydice.org/ressources/Eurydice/pdf/0_integral/0...
daniela694
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
multumesc mult




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search