curriculum degli studi

Romanian translation: plan de învăţământ şi programe analitice

06:10 Mar 28, 2008
Italian to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy / studii
Italian term or phrase: curriculum degli studi
context: trebiue sa furnizez urmatoarele informatii:

informazioni sul curriculum degli studi

nu inteleg exact ce anume se cere
aural
Romanian translation:plan de învăţământ şi programe analitice
Explanation:
Cred că despre asta este vorba.
Conform acestor explicaţii, de aici:

http://web.unife.it/ateneo/statuto/capo1r2t03.htm
”2.4 - Curriculum degli studi.
Sono qui di seguito indicati:

1. le aree didattico-formative;
2. gli obiettivi didattici di area, comunque irrinunziabili;
3. i settori scientifico-disciplinari utilizzabili anche parzialmente per la costituzione dei corsi integrati e per la definizione delle attività didattiche opzionali;
4. il numero di crediti pertinenti ai corsi integrati di ogni area.

Per motivate ragioni, coerenti con l'articolazione degli obiettivi didattici, i singoli CCL possono utilizzare le competenze didattiche dei settori scientifico-disciplinari con i relativi crediti anche parzialmente in aree diverse da quelle indicate.”

acesta ar fi documentul care ţi se cere.
Vezi aici:
http://www.etc.upt.ro/documents/brosura_07.pdf

Dacă e vorba despre întocmirea unui dosar personal de studii, aş zice că nu e chiar deplasat să ceri nişte informaţii suplimentare, explicaţii de la Universitate.
Selected response from:

Monica Tuduce
Luxembourg
Grading comment
multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1curricula / programa de învăţământ / syllabus (din engleză)
Emanuel Bod
3 +2plan de învăţământ şi programe analitice
Monica Tuduce
4studii si specializari
Ana Ghinita


Discussion entries: 1





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
”curriculum degli studi”
studii si specializari


Explanation:
curriculum degli studi, delle attività professionali e di ricerca

eu zic ca se refera la acea parte mai detaliata din curriculum, asa se procedeaza in italia " se poate numi CURRICULUM VITAE ET STUDIORUM" - gasim si la noi astfel de prezentari


    Reference: http://www.phys.uaic.ro/site/wwwphys/Sulitanu_N-CV-Alegeri08...
    Reference: http://www.studiolegalemacrina.it/curriculum_rum.htm
Ana Ghinita
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
”curriculum degli studi”
plan de învăţământ şi programe analitice


Explanation:
Cred că despre asta este vorba.
Conform acestor explicaţii, de aici:

http://web.unife.it/ateneo/statuto/capo1r2t03.htm
”2.4 - Curriculum degli studi.
Sono qui di seguito indicati:

1. le aree didattico-formative;
2. gli obiettivi didattici di area, comunque irrinunziabili;
3. i settori scientifico-disciplinari utilizzabili anche parzialmente per la costituzione dei corsi integrati e per la definizione delle attività didattiche opzionali;
4. il numero di crediti pertinenti ai corsi integrati di ogni area.

Per motivate ragioni, coerenti con l'articolazione degli obiettivi didattici, i singoli CCL possono utilizzare le competenze didattiche dei settori scientifico-disciplinari con i relativi crediti anche parzialmente in aree diverse da quelle indicate.”

acesta ar fi documentul care ţi se cere.
Vezi aici:
http://www.etc.upt.ro/documents/brosura_07.pdf

Dacă e vorba despre întocmirea unui dosar personal de studii, aş zice că nu e chiar deplasat să ceri nişte informaţii suplimentare, explicaţii de la Universitate.

Monica Tuduce
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ClaudiaDragomir
14 hrs

agree  Ramona Dragan
3 days 7 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
”curriculum degli studi”
curricula / programa de învăţământ / syllabus (din engleză)


Explanation:
este vorba despre cursurile pe care le oferă o Universitate, pe ani de studii, secţii, specializări etc.

Reforma Curriculara Bologna
1.
Model syllabus
2.
Descriere specializare
3.
Exemplu syllabus - Universitatea din Missouri, Kansas, USA
4.
Exemplu syllabus - Universitatea Washington, USA
5.
Exemplu syllabus - Universitatea California, USA
6.
Exemplu syllabus - Alvernia College, USA
7.
Exemplu syllabus - Macalester College, USA
8.
Profilul absolventului
9.
Articol curriculum


    Reference: http://www.ubbcluj.ro/ro/pr-acad/reforma.html
Emanuel Bod
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Georgiana Vasilescu (X)
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search