prevede

Dutch translation: ingecalculeerd

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:prevede
Dutch translation:ingecalculeerd
Entered by: Jan VERHEYDEN

12:40 Oct 8, 2008
Italian to Dutch translations [Non-PRO]
Tourism & Travel
Italian term or phrase: prevede
Il servizio prevede l'invio all'indirizzo di posta elettronica dell'aderente alla newsletter di

"prevede" kan ik niet goed thuis brengen.
De dienst houdt rekening met de versturing van het e-mail adres.......

Grazie in anticipo Sigune
sigune
ingecalculeerd
Explanation:
dus: in de dienst is het versturen van het e-mail adres ingecalculeerd

of nog: de dienst voorziet...
Selected response from:

Jan VERHEYDEN
Italy
Grading comment
GRAZIE
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4bestaat uit/voorziet in
Johanna Jansen
4niet vertalen-omzeilen
Chantal Hansen
4ingecalculeerd
Jan VERHEYDEN
4zorgt voor
Debby Nieberg


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zorgt voor


Explanation:
De dienst zorgt voor verzending naar het e-mailadres....

Debby Nieberg
Netherlands
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ingecalculeerd


Explanation:
dus: in de dienst is het versturen van het e-mail adres ingecalculeerd

of nog: de dienst voorziet...

Jan VERHEYDEN
Italy
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 8
Grading comment
GRAZIE

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niet vertalen-omzeilen


Explanation:
De service stuurt (???) naar het e-mailadres van de nieuwsbriefabonnee

Chantal Hansen
Italy
Works in field
Native speaker of: Native in DutchDutch

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bestaat uit/voorziet in


Explanation:
Nee, niet houdt rekening met. Meer in de zin van: deze dienst/service bestaat uit... Kom even niet op een mooiere vertaling (sta op het punt om weg te gaan), maar je moet in deze richting denken.

--------------------------------------------------
Note added at 2 uren (2008-10-08 14:49:00 GMT)
--------------------------------------------------

Volgens mij zijn ook alle onderstaande opties mogelijk.

Johanna Jansen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search