PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

Ipsotermico

Dutch translation: (protezione ipsotermica) thermische overbelastingsbeveiliging

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:Ipsotermico
Dutch translation:(protezione ipsotermica) thermische overbelastingsbeveiliging

18:10 Oct 7, 2011
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2011-10-10 19:54:08 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


Italian to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
Italian term or phrase: Ipsotermico
a heater or generator, "Motori con protezione ipsotermica"
elsbethseregno
(protezione ipsotermica) thermische overbelastingsbeveiliging
Explanation:
Voorbeeldzin:

"Een onderhoudsvrije motor met thermische overbelastingsbeveiliging pompt het water efficiënt door een straalpompsysteem via druk op de gewenste locatie."
(http://www.doehetzelfberegening.nl/vmchk/zelfaanzuigende-en-...
Selected response from:

Roy vd Heijden
Belgium
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1(protezione ipsotermica) thermische overbelastingsbeveiliging
Roy vd Heijden
1oververhitting
Zerlina


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
oververhitting


Explanation:
alleen gebaseerd op de betekenis van 'ipso' in parole scientifiche composte.

Automobielchemicaliën van BTC Speciality Chemical Distribution ...

www.btc-benelux.com/.../01.Automobielchemi... - Traduci questa pagina
Het is in het bijzonder geschikt voor gebruik in motoren voor zwaar werk zoals in ... Voor bescherming tegen corrosie, oververhitting en vorst biedt BTC de ...

Zerlina
Italy
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: bedankt! Het laatste antwoord wat wat vollediger: thermische overbelastingsbeveiliging.


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(protezione ipsotermica) thermische overbelastingsbeveiliging


Explanation:
Voorbeeldzin:

"Een onderhoudsvrije motor met thermische overbelastingsbeveiliging pompt het water efficiënt door een straalpompsysteem via druk op de gewenste locatie."
(http://www.doehetzelfberegening.nl/vmchk/zelfaanzuigende-en-...

Roy vd Heijden
Belgium
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: ja, jij had ook gelijk hoor!! Nogmaals bedankt!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zerlina: zie je wel!:-)
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search