DETERGENTE SMACCHIATORE DECERANTE SGRASSANTE

Dutch translation: reinigingsmiddel/wasmiddel voor verwijdering van vlekken, hars en vet

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:DETERGENTE SMACCHIATORE DECERANTE SGRASSANTE
Dutch translation:reinigingsmiddel/wasmiddel voor verwijdering van vlekken, hars en vet
Entered by: Joris Bogaert

14:39 Jun 18, 2006
Italian to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / prodotto x pulizia settore edile
Italian term or phrase: DETERGENTE SMACCHIATORE DECERANTE SGRASSANTE
Letterlijk: ONTVETTEND WAS- EN VLEKKENVERWIJDEREND REINIGINGSMIDDEL

Misschien beter: ONTVETTEND WASVERWIJDEREND REINIGINGSMIDDEL (tout court)????
---) want een reinigingsmiddel verwijderd sowieso vlekken....
Joris Bogaert
Italy
wasmiddel voor verwijdering van vlekken, hars en vet
Explanation:
Nog letterlijker... excuus.
Selected response from:

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Grading comment
Bedankt!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4
Johanna Jansen
3wasmiddel voor verwijdering van vlekken, hars en vet
Sherefedin MUSTAFA


Discussion entries: 1





  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wasmiddel voor verwijdering van vlekken, hars en vet


Explanation:
Nog letterlijker... excuus.

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Bedankt!
Notes to answerer
Asker: Inderdaad! Bedankt! ;-)


55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5


Explanation:
Ik zou zelf in plaats van 'wasmiddel' (dat is toch meer bedoeld voor wasmachines) 'schoonmaakmiddel' of 'reinigingsmiddel' gebruiken.

Johanna Jansen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in ItalianItalian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search