semiporta superiore

Dutch translation: bovenste klapdeur (portier van een heftruck)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:semiporta superiore (di un carrello elevatore)
Dutch translation:bovenste klapdeur (portier van een heftruck)
Entered by: Joris Bogaert

08:57 Jul 7, 2006
Italian to Dutch translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Heftruck
Italian term or phrase: semiporta superiore
Zin: Blocco della semiporta superiore.

Context: Beschrijving van de componenten van een heftruck (binnen en buiten de bestuurderscabine).

Bv.: Handrem; richrtingshendel, deurslot... en dan "blocco della semiporta superiore".
Joris Bogaert
Italy
bovenste klapdeur
Explanation:
Overlaatst heb ik ook zo'n lijst i.v.m. heftrucks vertaald, en klapdeur gebruikt.
Selected response from:

Jan VERHEYDEN
Italy
Grading comment
Bedankt Jan en Johanna!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bovenste klapdeur
Jan VERHEYDEN
3blokkering/vergrendeling van bovenste klapdeur
Johanna Jansen


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bovenste klapdeur


Explanation:
Overlaatst heb ik ook zo'n lijst i.v.m. heftrucks vertaald, en klapdeur gebruikt.

Jan VERHEYDEN
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in DutchDutch
PRO pts in category: 182
Grading comment
Bedankt Jan en Johanna!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
blokkering/vergrendeling van bovenste klapdeur


Explanation:
Volgens mij heeft Jan gelijk dat je klapdeur kunt gebruiken. Het lijkt me niet dat heftrucks openklappende deuren hebben zoals stadsbussen.


Johanna Jansen
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch, Native in ItalianItalian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search