guarnizione a tenuta

Croatian translation: brtva ili brtvilo

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:guranizione di tenuta
Croatian translation:brtva ili brtvilo
Entered by: Branka Bucconi

14:42 May 30, 2003
Italian to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering / stednjaci
Italian term or phrase: guarnizione a tenuta
il tubo dovrà essere predisposto di raccordi ISO 228/1 e apposita guarnizione DI TENUTA
Branka Bucconi
Croatia
brtvilo
Explanation:
guarnizione DI TENUTA nasla sam engleski prijevod GASKET, sto nasi prevode kao brtvilo, pa sam ne budi mi tesko, provjerila u uputstvima za uporabu Gorenje perilica i zaista gumena brtva prevodi se sa rubber gasket

Nesto slicno, ali guarnizione a tenuta, mislim, ako se dobro sjecam je dio ekspres lonca i to prevode sa fitting
Selected response from:

Laura1
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1brtvilo
Laura1
1nepropustiv (zapusac?)
ljilja


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
nepropustiv (zapusac?)


Explanation:
pojma nemam, ovo je iz recnika

ljilja
Native speaker of: Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
brtvilo


Explanation:
guarnizione DI TENUTA nasla sam engleski prijevod GASKET, sto nasi prevode kao brtvilo, pa sam ne budi mi tesko, provjerila u uputstvima za uporabu Gorenje perilica i zaista gumena brtva prevodi se sa rubber gasket

Nesto slicno, ali guarnizione a tenuta, mislim, ako se dobro sjecam je dio ekspres lonca i to prevode sa fitting

Laura1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy: u slangu je to "gumica"
4 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search