serie pesante

Croatian translation: teske cijevi

09:45 May 12, 2017
Italian to Croatian translations [PRO]
Other
Italian term or phrase: serie pesante
Radi se o opisu spojnica, ali i PVC cijevi.
Na primjer:
TUBAZIONI IN PVC - SERIE PESANTE. TIPO 302
Tubi senza saldatura e saldati, di acciaio non legato, filettabilì ... tubi lisci 16 bar tubi lisci 25 bar Il maggiore spessore dei tubi della serie pesante ...

Hvala
Laura
Laura1
Croatian translation:teske cijevi
Explanation:
Ne vjerujem da se radi o cijevima koje sadrzavaju teske metale, ni onima otpornima na teska mehanicka opterecenja, vec jednostavno o kategoriji teskih cijevi.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2017-05-12 13:33:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.prosystemitalia.com/archivioWeb/06_caratteristich...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days3 hrs (2017-05-14 13:17:52 GMT)
--------------------------------------------------

Možda ipak najbolje da provjerite s klijentom ako ste u nedoumici. :)

--------------------------------------------------
Note added at 47 days (2017-06-29 08:35:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala!
Selected response from:

Radmila Sobacic
Croatia
Grading comment
Više se ne sjećam kako sam to prevela :) Hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1teske cijevi
Radmila Sobacic
4čelične dimovodne cijevi
Nera Miskovic
Summary of reference entries provided
ref.
bonafide1313

  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
čelične dimovodne cijevi


Explanation:
Mislim da se radi o istoj vrsti cijevi; ako usporedite tubi pesanti i čelične dimovodne cijevi vidjet ćete da imaju ista svojstva; također kad upišete tubi pesanti, vidjet ćete da su to tubi per stufe a legna.
http://www.ikoma.hr/hr/dimovodne-cijevi-koljena-rozete-i-red...
http://prontostufe.it/it/tubo-nero-pesante-per-legna/256-443...

Nera Miskovic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala vam objema. Da, tako je, nisu samo dimovodne, moje cijevi se odnose na drenažu, drenažne su cijevi. Osim toga, odnosi se i na spojnice (manicotti) di serie pesante... Razni elementi mogu biti iz serije pesante.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  bonafide1313: svakako mogu biti i dimovodne, no sintagma se nalazi i u provođenju drugih medija (nafta, voda i sl.)
38 mins
  -> Čini mi se da kada tražimo tubi pesanti se pojavljuju uglavnom dimovodne čelične cijevi pa sam zato mislila da se odnosi na njih;

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
teske cijevi


Explanation:
Ne vjerujem da se radi o cijevima koje sadrzavaju teske metale, ni onima otpornima na teska mehanicka opterecenja, vec jednostavno o kategoriji teskih cijevi.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2017-05-12 13:33:40 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.prosystemitalia.com/archivioWeb/06_caratteristich...

--------------------------------------------------
Note added at 2 days3 hrs (2017-05-14 13:17:52 GMT)
--------------------------------------------------

Možda ipak najbolje da provjerite s klijentom ako ste u nedoumici. :)

--------------------------------------------------
Note added at 47 days (2017-06-29 08:35:55 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala!

Radmila Sobacic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Više se ne sjećam kako sam to prevela :) Hvala svima.
Notes to answerer
Asker: Jao si ga meni, cijevi su korugirane, PVC i nisu bas teske kategorije :) Ja ću to prevesti kao teške serije i gotovo.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
2 hrs
  -> Hvala!




Reference comments


3 hrs peer agreement (net): +1
Reference: ref.

Reference information:
[DOC]o bitnim tehničkim zahtjevima, sigurnosti i zaštiti pri ... - Propisi.hr



www.propisi.hr/.../183.600 P o bitnim zahtjevima,...
Translate this pageNa radnom podištu bušaćeg tornja mora postojati drveno postolje za odlaganje cijevnog alata (bušaće cijevi, teške bušaće cijevi, teške cijevi, uzlazne cijevi ...

bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 50

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Nera Miskovic
21 mins
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search