principio della competenza economica e temporale

Croatian translation: načelo nastanka događaja i načelo novčanoga tijeka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Italian term or phrase:principio della competenza economica e temporale
Croatian translation:načelo nastanka događaja i načelo novčanoga tijeka
Entered by: Maja Engel

19:46 Feb 29, 2008
Italian to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Italian term or phrase: principio della competenza economica e temporale
i ratei e i risconti sono calcolati secondo il principio della competenza economica e temporale.
Maja Engel
prema njihovom datumu dospijeća i ?
Explanation:
Vec ima taj odgovor na eng.

http://ita.proz.com/kudoz/1891794

S tim da Diz. commerciale kaze da su competenze maturate - dozrele (valjda dospjele) pristojbe...

Mozda bih ovo principio di competenza temporale onda prevela kao po principu / kriterijima / mjerilima dospijeca...

A ovo economica jos moram promisliti.



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-29 21:42:10 GMT)
--------------------------------------------------

Dakle jos sam malo citala matching of maturities je uskladivanje dospijeca.
Matching principle je nacelo prihoda i rashoda.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-29 21:50:36 GMT)
--------------------------------------------------

http://esl.proz.com/kudoz/1227342

U hrvatskom postoji

- nacelo nastanka dogadaja i
- nacelo novcanog tijeka
Selected response from:

Laura1
Grading comment
da, engleski sam i ja nasla na prozu, ali onda nikako da nadjem ekvivalente na hrvatskom! hvala lijepa! vaš sam prijedlog nasla na puno stranica i odgovara definiciji talijanskih pojmova!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Načelo sučeljavanja prihoda i rashoda i načelo dospijeća
Nedim Sahovic
3prema njihovom datumu dospijeća i ?
Laura1


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prema njihovom datumu dospijeća i ?


Explanation:
Vec ima taj odgovor na eng.

http://ita.proz.com/kudoz/1891794

S tim da Diz. commerciale kaze da su competenze maturate - dozrele (valjda dospjele) pristojbe...

Mozda bih ovo principio di competenza temporale onda prevela kao po principu / kriterijima / mjerilima dospijeca...

A ovo economica jos moram promisliti.



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-02-29 21:42:10 GMT)
--------------------------------------------------

Dakle jos sam malo citala matching of maturities je uskladivanje dospijeca.
Matching principle je nacelo prihoda i rashoda.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-02-29 21:50:36 GMT)
--------------------------------------------------

http://esl.proz.com/kudoz/1227342

U hrvatskom postoji

- nacelo nastanka dogadaja i
- nacelo novcanog tijeka

Laura1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
da, engleski sam i ja nasla na prozu, ali onda nikako da nadjem ekvivalente na hrvatskom! hvala lijepa! vaš sam prijedlog nasla na puno stranica i odgovara definiciji talijanskih pojmova!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Načelo sučeljavanja prihoda i rashoda i načelo dospijeća


Explanation:
Competenza economica bi trebao biti odnos između prihoda i rashoda, vezano za određenu stavku, u toku fiskalne godine, dok se ovo temporale odnosi na dospijeće, to jeste na činjenicu da će prihod ili rashod biti uknjižen na osnovu dospijeća bez obzira na stvarnu uplatu ili isplatu.

Nedim Sahovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search