letéti bankszámla

German translation: Depotkonto

20:38 Sep 15, 2009
Hungarian to German translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
Hungarian term or phrase: letéti bankszámla
szintén az előzőekhez kapcsolódóan
Mónika Farkas
German translation:Depotkonto
Explanation:
Depotkonten dienen der Buchung von Wertpapieren, die Kreditinstitute von ihren Kunden zur Verwahrung und Verwaltung entgegennehmen.
(
=>Grill/Perczynski, Bankbetriebslehre)
Selected response from:

Helmut Kolberg
Hungary
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Depotkonto
Helmut Kolberg
4Treuhandkonto
BALL SUSANNA
4Depositenkonto, Verwahrungskonto
Andrea Szabados


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Depositenkonto, Verwahrungskonto


Explanation:
http://iq.lycos.de/qa/show/8482/Was-zeichnet-ein-Depositenko...

Tisztában vagyok azzal, hogy ez magyarul inkább a betéti számla, de úgy tűnik, a "Verwahrungskonto" kevéssé elterjedt.

Esetleg ha valaki cáfolna/megerősítene?...

Andrea Szabados
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 16

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Depotkonto


Explanation:
Depotkonten dienen der Buchung von Wertpapieren, die Kreditinstitute von ihren Kunden zur Verwahrung und Verwaltung entgegennehmen.
(
=>Grill/Perczynski, Bankbetriebslehre)


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Wertpapierdepot
Helmut Kolberg
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 27
2 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Köszi!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Björn Dr. Freiberg PhD
27 mins

agree  Ferenc BALAZS: Depositenkonto, Depotkonto -- letéti számla (Hamblock-Wessels-Futász: német-magyar üzleti nagyszótár).
1 hr

165 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Treuhandkonto


Explanation:
Letéti számla
E szolgáltatással lehetővé válik ügyfeleink számára, hogy letéti számlát nyitva azon meghatározott célra különítsenek el összegeket. A számláról fizetéseket teljesíteni kizárólag a bank, illetve a letéti megállapodásnak megfelelő 3. fél jóváhagyásával lehetséges.

(az angol megfelelője a gyakoribb és ismertebb: Escrow account)


    Reference: http://www.deutsche-bank.de/pbc/gk-zahlungsverkehr-treuhandk...
BALL SUSANNA
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search