PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

közjegyzőnél tett kiköltözési nyilatkozat

English translation: notice of intent to vacate signed before a notary public

12:07 Jun 30, 2019
Hungarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Real Estate / ingatlan-bérbeadás
Hungarian term or phrase: közjegyzőnél tett kiköltözési nyilatkozat
Szövegkörnyezete egy bérleti szerződésben:

„Bérlő tudomásul veszi, hogy a határozott idejű bérleti jogviszony megszűnése napján, vagy a bérleti díj nem fizetése, vagy ha bármi okból a szerződés hamarabb megszűnik, a bérleményt el kell hagynia, és ingóságait el kell szállítania, elhelyezési és csereingatlan igénye a Bérbeadóval szemben nincs és nem is lehet, birtokvédelem nem illeti meg őt.
Ezt közjegyzőnél tett kiköltözési nyilatkozattal erősíti meg.”

Előre is köszönöm a segítséget!
Peter Szekretar
France
English translation:notice of intent to vacate signed before a notary public
Explanation:
Szabványos kifejezés
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm a választ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5notice of intent to vacate signed before a notary public
JANOS SAMU
4declaration signed in the presence of the notary public
Erzsébet Czopyk


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
notice of intent to vacate signed before a notary public


Explanation:
Szabványos kifejezés


    Reference: http://https://www.rent.com/blog/writing-a-notice-to-vacate/
JANOS SAMU
United States
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszönöm a választ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Peter Simon: Lehet, szépen passzol, csak az nem, hogy milyen célból állítják ki a nyilatkozatot: az US verzió önkéntes kiköltözésre/felmondásra stb., a magyar egyértelműen kényszerűnek ítélhető. Megoldásom ettől még nincs,de megfontolandó a különbség figyelembe vétele
6 hrs
  -> Péter! Ha ezt a kötelezvényt aláírta, akkor már önkéntes, mert ha már úgy kell kitenni, akkor felesleges a kitöltetni ilyen papírt.

3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
declaration signed in the presence of the notary public


Explanation:
Notices of Termination | RTB - One Stop Shop
https://onestopshop.rtb.ie/ending-a-tenancy/sample-notices-o...
Be accompanied by a statement/statutory declaration where required. ... for tenant's to provide contact details to their landlord when vacating a property. Sample ...

Erzsébet Czopyk
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Szvsz ez a válaszként adott kifejezés nem informál a kiköltözésről.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search