k�zjegyz�helyettes

English translation: deputy notary public

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:közjegyzőhelyettes
English translation:deputy notary public
Entered by: Li Eva

09:00 Jul 9, 2009
Hungarian to English translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
Hungarian term or phrase: k�zjegyz�helyettes
Sem a deputy, sem az assistant, sem a substitute sz�ra nem kaptam meggy�z� tal�latokat brit honlapokon. �gy l�tom, hogy ilyen beoszt�s nem is l�tezik arrafel�. Az acting viszont ideigleness�get sugall. Hogyan oldhat� meg?
Li Eva
Hungary
deputy notary public
Explanation:
Korábban volt ez egy hosszabb mondat keretében
Selected response from:

anyone
Hungary
Grading comment
Megkérdeztem több anyanyelvűt is, akik itt élnek Mo.-on, fordítanak magyarról és jól ismerik a rendszert is. Mivel - ahogy ti is kifejtitek - nincs megfeleltethetőség a két rendszer között, Attila megoldását javasolták, mint egy idegen rendszer idegenül is hangzó leírását. Köszi, nagyon hasznosak voltak az eszmefuttatásaitok!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4deputy notary public
anyone
3on behalf of
Andras Szekany


Discussion entries: 11





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
deputy notary public


Explanation:
Korábban volt ez egy hosszabb mondat keretében

anyone
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Megkérdeztem több anyanyelvűt is, akik itt élnek Mo.-on, fordítanak magyarról és jól ismerik a rendszert is. Mivel - ahogy ti is kifejtitek - nincs megfeleltethetőség a két rendszer között, Attila megoldását javasolták, mint egy idegen rendszer idegenül is hangzó leírását. Köszi, nagyon hasznosak voltak az eszmefuttatásaitok!

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
on behalf of


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2009-07-09 15:42:34 GMT)
--------------------------------------------------

juvera: " így nem tudható, hogy esetleg nem-e "registrar" helyettesről van szó, vagy mint András írja, az "on behalf of"... a megoldás, ami jobb híján elmegy."
kösz. Igazság szerint pont így gondoltam: jobb hiján, mivel a két rendszer sőt a gondolkodás között olyan nagy a távolság ...

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search