programtervező matematikus

English translation: MSc. Computer Science, Systems and Software Engineering

07:38 May 11, 2009
Hungarian to English translations [PRO]
Science - IT (Information Technology)
Hungarian term or phrase: programtervező matematikus
(elvileg nem egyezik a programozó matematikussal)
anyone
Hungary
English translation:MSc. Computer Science, Systems and Software Engineering
Explanation:
A "Discussion" részben kifejtett okok miatt megadok néhány változatot, amelyek mindegyike lehetséges, a választás majdhogynem ízlés kérdése, tulajdonképpen attól függ leginkább, hogy milyen célra kell a végzettség angol neve.
MSc. Mathematics, Software Design
MSc. Mathematics, Software Engineering
MSc. Software Designer Mathematician
MSc. Software Developer Mathematician
MSc. Software Engineer Mathematician
MSc. Informatics, Software Design
MSc. Informatics, Software Engineering

Szerintem a legközelebb álló, Amerikában létező végzettség az ez:
<B>MSc. Computer Science, Systems and Software Engineering</B>

(Ezt a tanított anyag és a követelmények hasonlósága alapján mondom, és tapasztalatból tudom, hogy ez az a végzettség, amit jelenleg megértenek, tudják "hova tenni", szóval szerintem ezzel a "fordítással" jár az illető a legjobban.)

Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
Nagyon köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4MSc. Computer Science, Systems and Software Engineering
Katalin Horváth McClure
4software designer mathematician
Annamaria Amik


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
software designer mathematician


Explanation:
Látom, hogy többnyire magyar források angol fordításában szerepel:
- Eötvös Loránd Tudományegyetem. MSc, Software Designer - Mathematician, 1993 — 1998 (életrajzból)
- Software Designer at Frequentis GmbH Vienna, Austria (szintén életrajzból)
- Education: Software designer mathematician, University of Szeged, Hungary Location: Hungary, Nagykanizsa (szintén életrajzból)

A második példát megbízhatónak tartom, elég valószínű, hogy ismerte a saját titulusát :-)

Annamaria Amik
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
MSc. Computer Science, Systems and Software Engineering


Explanation:
A "Discussion" részben kifejtett okok miatt megadok néhány változatot, amelyek mindegyike lehetséges, a választás majdhogynem ízlés kérdése, tulajdonképpen attól függ leginkább, hogy milyen célra kell a végzettség angol neve.
MSc. Mathematics, Software Design
MSc. Mathematics, Software Engineering
MSc. Software Designer Mathematician
MSc. Software Developer Mathematician
MSc. Software Engineer Mathematician
MSc. Informatics, Software Design
MSc. Informatics, Software Engineering

Szerintem a legközelebb álló, Amerikában létező végzettség az ez:
<B>MSc. Computer Science, Systems and Software Engineering</B>

(Ezt a tanított anyag és a követelmények hasonlósága alapján mondom, és tapasztalatból tudom, hogy ez az a végzettség, amit jelenleg megértenek, tudják "hova tenni", szóval szerintem ezzel a "fordítással" jár az illető a legjobban.)



Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Nagyon köszönöm!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search