dobozos gyümölcslé

English translation: juice box

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:dobozos gyümölcslé
English translation:juice box
Entered by: anyone

09:50 Nov 3, 2009
Hungarian to English translations [PRO]
Food & Drink / csomagolás
Hungarian term or phrase: dobozos gyümölcslé
Kifejezetten arra a típusra lenne szükségem, amit 2 dl-es dobozban (nem fém, nem palack), automatából lehet venni, és az oldalán celofántokban szívószál is van.
anyone
Hungary
juice box
Explanation:
a small carton of fruit juice with an attached plastic straw
en.wiktionary.org/wiki/juice_box
Selected response from:

Kata Koncz
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11juice box
Kata Koncz
5juice in tetra pack / tetra pack juice (or nectar, drink, fruit drink)
Annamária dr Ilas-Székely
4 +1200 ml carton with straw
Zsuzsa Berenyi


Discussion entries: 4





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
juice box


Explanation:
a small carton of fruit juice with an attached plastic straw
en.wiktionary.org/wiki/juice_box

Kata Koncz
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Szilárd: Ez jó. Először a Tetra Pakre gondoltam, de szerintem ez lesz a jó.
5 mins

agree  Michael Moskowitz
26 mins

agree  Zsuzsa Berenyi: Jól hangzik, ha a termék megnevezésére van szükség.
26 mins

agree  Sonia Soros
1 hr

agree  Katalin Horváth McClure: Egyértelműen ez.
3 hrs

agree  kyanzes
3 hrs

agree  hollowman2
4 hrs

agree  Katalin Varga-Pinter
4 hrs

agree  aronakos
5 hrs

agree  Iosif JUHASZ
5 hrs

agree  Tradeuro Language Services
22 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
200 ml carton with straw


Explanation:
Vagy csak az Orange Juice mögött szerepel a 200 ml, vagy így van.

De az alábbi linkeken találsz ilyet:

catron with straw
https://my.supplychain.nhs.uk/catalogue/product/aan152/cold-...

200 ml tetra pack with attached straw: www.sunmagic.co.uk/documents/SunMagic_tech_specs.pdf



Zsuzsa Berenyi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera: A UK angol ezt használja.
9 hrs

18 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
juice in tetra pack / tetra pack juice (or nectar, drink, fruit drink)


Explanation:
juice in tetra pack / tetra pack juice (or nectar, drink, fruit drink)

attol fuggoen, hogy hany szazalekos (nem mindegy hogy juice vagy nectar) leginkabb fruit drink lehetne meg altalanossagban.



--------------------------------------------------
Note added at 23 mins (2009-11-03 10:13:41 GMT)
--------------------------------------------------

pontosabban .... in "small" tetra pack lehet esetleg.


    Reference: http://www.alibaba.com/product/madeinmurcia-11184642-1076446...
Annamária dr Ilas-Székely
Works in field
Native speaker of: Hungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Katalin Szilárd: Fent említettem, h 1. erre gondoltam, de aztán elvetettem. Az ok: a Tetra Pak (nem pack) külön eljárással készül. L.: Overview bekezdés: http://en.wikipedia.org/wiki/Tetra_Pak Nem tudjuk, h itt milyen eljárással készülnek a dobozok. Semmi gond, előfordul
7 mins
  -> uh, koszi, bocsanat, nem lattam, csak a megoldasokra neztem ra.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search